אכזריות בלתי נתפסת: השוטר איתמר אוחיון

נער בעל צרכים מיוחדים קרא לעבר אשה בלבוש אזרחי, הגברת הזעיקה את חבריה השוטרים שביקשו לעוצרו על 'תקיפת שוטרת' – הארוע הפך לזירת התעללות סאדיסטית

עדי ראיה מספרים כי הכל החל כששוטרים הגיעו לפנות מדורה שכפי הנראה היוותה סיכון.

נער בעל צרכים מיוחדים, השוהה במסגרת מותאמת. קרא לעבר שוטרת בלבוש אזרחי – והיא בחרה שלא למחול על כבודה.

היא הזעיקה את השוטרים שביקשו לעצור את הנער שפצח בזעקות מחרידות 'אבא, הביתה'. אולם השוטרים הפעילו נגדו כח בלתי סביר בעליל כפי שנראה בתיעוד הוידאו ששוטף את הרשתות החברתיות.

לא עזרו קריאות ובקשות הקהל, והשוטרים כולל אחד לפחות חבוש כיפה הפעילו את נחת זרועם כטוב עליהם נגד הנער וכל מי שניסה לפנות אל ליבם.

השוטר איתמר אוחיון הגיב ברשתות החברתיות: "במקרה אני הייתי המפקד בשטח והבחור הזה תקף שוטרת מבלי סיבה. לאחר שהתברר שהבחור לוקה בנפשו הורתי לשחרר אותו לאחר טיפול רפואי וכאשר הגיע מישהו מטעם המוסד לקחת אחריות עליו"

דוברות משטרת ישראל ומשמר הגבול שאנשיה מתועדים בסרטון כשהם מפעילים כח רב על הנער – לא פירסמו תגובה או התייחסות כלשהי למקרה. רק לפני שעה קלה הודיע דובר המשטרה הודעה לקונית: "במהלך פעילות המשטרה אתמול לאכיפה של הקמת מדורות העלולות לסכן חיי אדם בשטחים אסורים בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתקלו השוטרים באלימות מצד עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים, חפצים ותקיפת שוטרים.

מתחקור ראשוני של האירוע עולה שבמהלך הפעילות תקף צעיר את אחת השוטרות. במהלך המעצר החשוד התנגד, התפרע ונפצע בפניו. מיד לאחר מעצרו ועם בירור מוגבלותו החליט קצין המשטרה שנכח בשטח על שחרורו לאלתר והוא טופל במקום ע״י מד״א.

יחד עם זאת, נסיבות האירוע נבדקות ויתוחקרו במלואן."

8 תגובות
  1. איתמר אוחיון, אני מציע לך ללכת לאיבחון. נראה לי שיש לך בעיה נפשית רצינית. צריך להיות חמור גדול בשביל לחשוב אפילו בחצי דקה הראשונה שמדובר בבחור נורמטיבי. אתם פשוט בושה.

  2. בושה למצות את הדין

  3. נבלות ! חסרי לב !

  4. בושה וחרפה למשטרת ישראל ככה לא מתנהגים לחסר ישע וחולה נפש

  5. לדרוש בהסכמים הקואליציונים לחוקק חוקים שיגרמו לשוטרים עבריינים ולשוטרות עברייניות לבכות בכי תמרורים! יותר מידי מקרים של עבריינים במדים הפורקים את אגרסיותיהם וסטיותיהם על טובי בנינו! למצות את הדין עם פראי האדם לובשי הכחולים ! ענישה כפולה ומשולשת לשוטר\ת אלים!

  6. צריך לפתוח בעצומה לשר גלעד ארדן לפטר מיידית את השוטרים

  7. בושה וחרפה

  8. נקווה שגם את הסרטונים של יענקי תכניסו בסדרה של מחוז ירושלים,בעצם מה הסיכוי,מעניין שאחרי כמה שנים פיצצו את אדון קצין שמאלנים בתל אביב.גלגל חוזר בעולם .לכו לבקש סליחה.

השארת תגובה