לפיד: ביבי יהפוך לסולטן

יו"ר 'יש עתיד' בפתח ישיבת סיעת 'כחול לבן': "נתניהו שיקר לציבור בבחירות. הוא אמר בפירוש שלא יבקש חסינות, ומאז הוא מבקש חסינות – לא יכול להיות שאין בקואליציה אנשים הגונים"

יאיר לפיד
יאיר לפיד

יו"ר 'יש עתיד' חבר הכנסת יאיר לפיד פתח בצהריים את ישיבת סיעת 'כחול לבן' במתקפה נגד ראש הממשלה והחוקים אותם מבקשת ממשלת המעבר לקדם בימים אלו.

"מה שאנחנו רואים כרגע זה לא משא ומתן קואליציוני – זו עסקת שוחד. אין לזה שם אחר. שוחד. נכנס נציג של מפלגה, מבקש תקציבים, נתניהו מבקש בתמורה חסינות. נכנס חבר ליכוד, רוצה להיות שר, נתניהו רוצה שיתחייב לעזור לו לברוח מהכלא. נכנס עוד נציג, רוצה כספים קואליציוניים, תביא חסינות תקבל כסף. זה שוחד. זה פלילי. זה למכור את המדינה", כך לפיד.

לדבריו, "נתניהו שיקר לציבור בבחירות. הוא אמר בפירוש שלא יבקש חסינות, ומאז הוא מבקש חסינות. לנתניהו יש אישור ציבורי לשקר. כל פעם מוכיחים שהוא שיקר, וכולם אומרים "כן, ככה הוא." אז הוא משקר. אבל היועץ המשפטי לממשלה לא אמור לאשר לחשוד בפלילים לשלם שוחד בכסף ציבורי. היועץ המשפטי של הכנסת לא אמור לאשר היום הצבעה על הרחבת הממשלה, אם זה חלק מעסקת שוחד".

לפיד פנה לחברי כנסת בליכוד אותם הוא מסמם כ'ערכיים' ודרש מהם לקום ולעשות מעשה בשעה שרה"מ מבקש להרוס את הדמוקרטיה. "לא יכול להיות שאין בקואליציה הזו חמישה אנשים הגונים. זה כל מה שצריך. חמישה אנשים הגונים. יולי, איפה אתה? גלעד, איפה אתה? פולקמן? בשביל זה אתה בפוליטיקה? בשביל להכשיר עבריינים? כחלון? איפה אתה? מדינת ישראל מכריזה על מבצע חיפושים".

"אנחנו מחפשים אחרי המצפון של חמישה אנשים הגונים, שלא מוכנים שישראל תהפוך לטורקיה. שלא מוכנים שביבי יהפוך להיות הסולטן התורכי", סיים לפיד את דבריו.

2 תגובות
  1. ופתח השם את פי האתון !
    שקר בן שקרן !
    התפוח לא נופל רחוק מן העץ !

  2. דובר שקרים כרוני ! כאביו כך בנו ! טיפש בן טיפש !

השארת תגובה