קולקציה חדשה מכל התקופות והסגנונות

רמה חדשה של אקלקטי: קולקציה חדשה של carlucci di chivasso מציגה את הטוב מכל התקופות והסגנונות ♦ בניגוד לעבר, היום בתים רבים מעוצבים בסגנון אקלקטי, גם אם לא במודע: הכרית שהבאנו מהטיול באיטליה, לצד הכלים מצרפת והספה מאיקאה ♦ קשה מאוד להחליט להיצמד לסגנון מסוים ולוותר מראש על כל האפשרויות המפתות שניתקל בהן בעתיד ♦ המעצבים מבית carlucci di chivasso לקחו את העניין צעד קדימה, ועיצבו קולקציה שלמה ועשירה לבית, בה כל סדרה מבוססת על זרם אמנות, חומרים וטרנדים אסתטיים מתקופה אחרת

Treasures of Time_מתוך קולקציית עילית הלבשה לבית | צילום: Jab studio
Treasures of Time_מתוך קולקציית עילית הלבשה לבית | צילום: Jab studio

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים: אלו שאוהבים לבצע החלטות, ואלו שמנסים להימנע מהן בכל תוקף, ופוחדים מההשלכות של כל בחירה. כנראה שהמעצבים של מותג הטקסטיל carlucci di chivasso נמנים עם שתיהן, כי עבור הקולקציה החדשה לבית הם שאבו השראה מהטובות שביצירות האמנות. מכל תקופה. מטכניקות גילוף העץ עוד לפני המאה ה-7, דרך אר דקו ועד אמנית מודרנית. עכשיו נשאר רק להחליט מה להוסיף לבית.

המסע בזמן מתחיל לפני מאות שנים, עם סדרת טקסטילים שמדמה את טכניקות גילוף העץ באותה תקופה עם דוגמאות של סרטים מקופלים לכדי צורת יהלום על רקע של אדרת דג, ממשיך לפאטרנים גיאומטריים בהשראת אדריכלות הבאו-האוס וטוויה בסגנון ראסטיק, ולציורים אבסטרקטיים וצבעוניים עם משחקי אור וצל ברוח האר-דקו שנראים כאילו צוירו על הבד עצמו, ומסתיים באריגים אלגנטיים ומטאליים עם רמיזה עתידנית.

הסדרות בקולקציה מהוות גם מסע פיזי בין מקומות, עם הדפסים שמדמים רצפת פסיפס בווילות מפוארות עתיקות במרכז אמריקה, ציורי פרסקו בהשראת אלו בפומפיי, טוויה גרגרית שמזכירה את ציפוי הגרניט של בתים איטלקיים, והדפסים דיגיטליים מדויקים של אדריכלות אייקונית – שלא משאירים מקום לדמיון.

הסצנות המתוארות הן לא רק עירוניות, כאשר סדרות רבות עוסקות בטבע, בין אם דרך רקימה תלת מימדית של צמחיה מגוונת בסגנון ארט נובו, אריגים בגוונים ירוקים עשירים בטוויה מחוספסת, שילוב של בדים דמויי פרוות שועל רכה ויוקרתית, ואף וילונות רשת דמויי כוורת.

לצד אריגים ובדים שאופייניים לתקופות מסוימות, בקולקציה יש גם קלאסיקות על זמניות, כמו אריגי צמר עדינים שנראים כאילו נטוו ידנית בבית, משי זוהר וקטיפה יוקרתית, ופלטת הצבעים הוורסטילית נעה מצבעים עמוקים וגבריים, דרך ירוקים שמכניסים את הטבע הפרוע ביותר הביתה, גווני חלודה וברונזה, וגם הצבעים הבוהקים שמאפיינים את האמנות המודרנית.

  • להשיג בעילית הלבשה לבית
  • הרצל 37, תל אביב 03-5181542
  • ובאתר החברה: http://elitehome.co.il
השארת תגובה