[banners_zone id=40]

מירון: 200 אלף ליטר שתייה, 120 אלף מנות אוכל

ב'הכנסת אורחים רשב"י' מירון משלימים את ההכנות לקליטת רבבות העולים למירון • 3,000 סעודות שבת יחולקו במהלך השבת שלאחר ל"ג בעומר • המספרים המלאים

רשב''י מירון
רשב''י מירון

בימים אלו משלימים במוסדות 'הכנסת אורחים רשב"י את ההכנות הכבירות לקליטת רבבות המתפללים העולים לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי ביום ל"ג בעומר במירון.

עם צוות של יותר מ-300 מתנדבים, נערכים ב'הכנסת אורחים רשב"י' לארח את מאות אלפי המתפללים, באוהלי ענק מורווחים וממוזגים שהוקמו במתחם 'הכנסת אורחים', הפועל שם במשך כל השנה, והוכשרו לקלוט את הציבור הרחב.

ב'הכנסת אורחים רשב"י', הגוף המרכזי הפועל במירון כבר למעלה מ-50 שנה, נערכים גם לחלק יותר מ-3,000 סעודות שבת מלאות לאלפים שישהו בשבת הסמוכה לל"ג בעומר, באתרא קדישא מירון.

עפ"י הערכות כוחות הביטחון עברו בשנה האחרונה באוהל הענק של 'הכנסת אורחים רשב"י' למעלה מ-100 אלף איש ביום ל"ג בעומר, השנה – כך מספרים לנו, נערכים לכמות גדולה יותר של אנשים שיסעדו בסעודות ההילולה שיחולקו במקום במשך כל יום וליל ההילולה, ואף הגדילו את אוהל הענק ב-25% יותר מבכל שנה עקב ריבוי הקהל הגדול והפקת לקחים משנה שעברה.

לציבור המתפללים יוגש בשעות הבוקר, ארוחת בוקר מפוארת ועשירה, ובמהלך היום יוגשו סעודות ענק לזכות התנא האלוקי בעל ההילולה. בכל מהלך היום והלילה יוגש לציבור הרחב, שתייה קרה וחמה במתחמים שונים, בנוסף לסעודות הגדולות.

אליעזר קרליבך, מנהל 'הכנסת אורחים רשב"י', מספר לנו כי גם השנה, נשכרו עוד 12 חדרי קירור ענקיים, שיכילו את כמויות האוכל והשתייה, הכוללים לא פחות מ-60 אלף בורקסים, כ 20 טון ירקות, 600 אלף כוסות שתייה, 200 אלף ליטר שתייה, 80 אלף שניצלים – 50 אלף לחמניות ו-25 אלף שקיות שוקו לארוחת הבוקר, ועוד כמויות ענק של אוכל ושתייה לרווחת ציבור המתפללים.

"זה הכנסת האורחים הכי גדולה בעולם שפועלת כבר עשרות שנים והכל מתרומתם של עם ישראל, שרואה ישועות בזכות החיבור לרשב"י הקדוש. אלפי ניסים וסיפורי ישועות ששמעתי בעצמי על הסגולות הנפלאות של מי שמנדב אוכל ושתייה לזכות הרשב"י", אומר לנו קרליבך.
במקביל, יגיעו גדולי ישראל שליט"א להתפלל לזכות תורמי 'הכנסת אורחים רשב"י ולהדליק את הנר הקדוש בפתח המערה שבמתחם 'הכנסת אורחים רשב"י לישועת עם ישראל, ולברך את העסקנים הדגולים יעקב פרלמוטר ומאיר קרליבך נשיאי מוסדות 'הכנסת אורחים רשב"י' על הפעילות העצומה עבור רבבות המתפללים.

השארת תגובה