תיעוד: תקפו נהג כי 'הסתכל חזק מדי'

בתאריך 20.4.19 התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל מבית החולים בנצרת על 3 צעירים שהגיעו זה עתה והם חבולים כתוצאה מתקיפה אלימה ברחוב בנצרת.

מיד עם קבלת ההודעה הגיעו שוטרים לבית החולים והחלו לגבות עדויות מהפצועים.

שוטרי משטרת ישראל הצליחו לאתר את זירת האירוע והחלו באיסוף ממצאים במקום ופתחו בפעולות חקירה לאיתור החשודים במעשה.

לאחר מספר פעולות חקירה הצליחו החוקרים לאתר 3 חשודים בתקיפה האלימה- האחד בן 20 תושב נצרת עלית, חשוד נוסף בשנות ה-20 תושב נצרת, וצעיר נוסף בן 18 גם הוא תושב נצרת- הם נעצרו הובאו לחקירה ובהתאם להתפתחויות בחקירה בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ומעצרם הוארך מפעם לפעם.

בחקירה עלה כי סמוך לשעה 16:00 נהג הקורבן ברכבו – רכב סיאט בצבע אדום, סמוך לכיכר עבאס בנצרת, במקום נוצר פקק תנועה כשלפתע רכב יונדאי בצבע שחור נכנס במהירות למעגל התנועה, נעמד בסמוך לרכב של הקורבן ובין הנוסעים בשני הרכבים התחיל להתפתח דין ודברים.

בשלב מסוים ירד הנאשם מרכבו יחד עם הנאשמים האחרים שהיו איתו ברכב, שאל את הקורבן: "למה אתה מסתכל עלי חזק?", פתח את דלת הנהג, כיבה את המנוע , הוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ' ואז החל לתקוף את הקורבן יחד עם שאר הנאשמים באמצעות אגרופים עד אשר חבריו של הקורבן הצליחו להרחיק את הנאשם מהקורבן.

הקורבן יחד עם חבריו נסעו מהמקום ובמרחק של כ-150 מ' ממקום התקיפה חסם הנאשם בעזרת רכבו את רכב הקורבן שוב ירד מהרכב יחד עם הנאשמים האחרים כשאחד מהם מחזיק בידו אלת עץ.

הנאשמים החלו מנפצים את שמשות הרכב והולמים בחוזקה על הרכב ובשלב מסויים שלפו את הקורבנות מהרכב והיכו אותם באמצעות אגרופים בעיטות ואלות מעץ והם נזקקו לטיפול רפואי.

לאחר חקירה שבמהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים, גיבשו החוקרים תשתית ראיתית כנגד 3 החשודים וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום חמור בין היתר בעבירות של תקיפה וחבלה ממשית בצוותא חבלה במזיד ברכב וכן הוגשו נגדם גם בקשות למעצרם עד תום ההליכים.

השארת תגובה