העירייה מחלקת קרשים למדורות לג בעומר

החל מהשבוע: האגף לחזות העיר יטפל באספקת קרשים לשימוש תושבי העיר למדורות, החלוקה תתקיים במשך שבוע עד ליום שלישי • רשימת מוקדי החלוקה

מדורות בבני ברק. צילום: בעריש פילמר
מדורות בבני ברק. צילום: בעריש פילמר

עיריית רחובות באמצעות האגף לחזות העיר מודיעה, כי גם השנה תמשך המסורת שהונהגה בשנים האחרונות ותתקיים חלוקת קרשי עץ למדורות ל"ג בעומר לציבור הרחב תושבי העיר.

על פי הודעת העירייה, מדי יום יפרקו משאיות קרשים במגרש החול הענק הסמוך לבית העלמין ברחוב גורודסקי פינת שד' בגין, במגרש החניה בבית העלמין מרמורק ובמגרש הפתוח מול מרכז וייסגל, כאשר כל מי שירצה, יוכל להגיע למקומות הללו ולקחת קרשים, בשיטת "כל הקודם – זוכה".

עם זאת העירייה מבקשת מציבור ההורים להתלוות לילדים ובני הנוער המגיעים למקום ולסייע להם לאסוף את הקרשים.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ' המופקד על אגף חזות העיר אומר, "אנחנו שמחים להעניק גם את השירות הזה לתושבי העיר".

"מדי שנה ילדים ובני נוער מסכנים את עצמם בחיפוש אחר קרשים למדורות באמצעות כניסה לאתרי בניה, עיסוק בקרשים עם מסמרים חלודים ואף מעבר של כבישים מסוכנים במהלך החיפושים".

לדבריו, "החלטנו השנה לרכז את חלוקת הקרשים בשלושה מקומות, ולדאוג לאספקה שוטפת של קרשים מדי יום במשך שבוע. חשוב לי לציין כי ל"ג בעומר הוא חג נפלא, אך חשוב לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בסביבה ולשמור על בעלי החיים. לכן אני קורא לתושבי העיר לקיים מדורות ביחד, על מנת להפחית ככל שניתן את זיהום האוויר".

ראש העיר, רחמים מלול אמר, "אנו דואגים לאספקת קרשים וכן להקצאת מגרשים מותרים לקיום מדורות. אני קורא לתושבי העיר לחגוג את ל"ג בעומר באופן בטוח".

בנוסף, עיריית רחובות מודיעה לציבור הרחב, כי הוקצו מגרשים ספציפיים למדורות ל"ג בעומר. להלן רשימת המגרשים המורשים:

גבריאלוב פינת הורוביץ, גורודסקי פינת דרך בגין (בחניון הכורכר), בן ציון פוגל פינת דובנוב (מול המגרשים), דרך אצ“ל/המנוף, דרך הים (אחרי כיבוי אש), אלוף פרי, חניון הכורכר (מול הספורטק), משה סנה (בסוף הרחוב ברחבה), חבצלת (מול המטווח), יעקב רייפן (רחבת מגרש הספורט ברזילי), לוי אשכול פינת הרב דוד ישראל, פדובה פינת דרך הים (מאחורי פדובה 5), רחבת אתר הפרדסנות (דרך בגין), שיטה מלבינה (מול אשל), שער הגיא (מול מס‘ 8), שמשון צור (ברחבה ליד בית העלמין), ששת הימים/משה יתום (ברחבה).

המוקד העירוני יתגבר את סיוריו בליל ל"ג בעומר ויאכוף את חוקי העזר העירוניים בהתאם לקבוע בחוק.

השארת תגובה