יום העצמאות תורני בתל אביב

אלפים מכל קצווי הארץ ישתתפו גם השנה ב"יום שכולו תורה" אשר יתקיים ביום העצמאות בתל אביב ע"י מוסדות התורה 'תפארת רפאל' מיסודו של מרן מאור ישראל זיע"א, אשר יזם והגה את הרעיון – עוד כשכיהן כרב הראשי לתל אביב – להפוך את יום העצמאות מיום של חולין וריקנות ולנצלו ליום של התכנסות לבתי כנסת ללימוד תורה. ובקש מתלמידו הרב שלמה זביחי, להפוך יום זה ליום של תורה.

כינוס של תורה, יתקיים השנה במוסדות 'תפארת רפאל' בתל אביב. הרב שלמה זביחי רבה של ק"ק "תפארת רפאל" מגלה מעט מניסיונו הרב שצבר משנת תשל"ג ומהכנות הרבות שנעשו בכדי להוציא את הציבור משעות הבוקר מביתו ולהביאו להיכל ביהמ"ד לנצל את היום כולו בלימוד תורה, תחילת היום יחל בקריאת תהלים לשלום עם ישראל, וחלוקת סידור תפילה מפואר בהדפסה מיוחדת של המארגנים לתלמידי "תפארת רפאל" ותלמידות "עטרת שרה". ציבור המשתתפים שהקדימו בואם לבוא, יקבלו מופע אור קולי מושקע מאוד מרהיב וייחודי ב"סוד כשרות המוצרים", לאחר מכן יפתחו מיד בשיעור הלכתי ע"י הרב שלמה זביחי שליט"א רב קהילת "תפארת רפאל".

המעמד יגיעו לשיאו עם משאו המרכזי של מו"ר הראש"ל הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, על מנת להמשיך את מסורת אביו.

הרב דניאל זביחי, יו"ר 'תפארת רפאל' מסר, כי בשנים קודמות גדשו את האולם בתל אביב מאות רבות של משתתפים ולקראת הערב והלילה מגיעים גם יהודים רבים הנחשבים לכאורה רחוקים, וזאת למרות שבאותו יום נערכים בתל אביב מופעי בידור שלא לרוח התורה. ולכן השנה הכינו מקומות נוספים לקלוט את כל המשתתפים.

במשך כל היום יחולקו לציבור כיבוד עשיר עם שתיה חמה וקרה מגוונת לציבור הרחב.

האירוע יסתיים בחצות הלילה בקבלת עול מלכות שמים מרגשת ונדירה ע"י בנש"ק הרה"ג יחיאל אבוחצירא שליט"א רבה של העיר רמלה.

השארת תגובה