בני ברק: לשכת התעסוקה החדשה

שירות התעסוקה עם הפנים לאזרח – לשכת התעסוקה בבני ברק משתדרגת ועוברת למשכנה החדש, המרווח והמשופץ ב"בית נח" רחוב בן גוריון 38. רמי גראור מנכ"ל שירות התעסוקה: "מציבים את הלקוח במרכז"

לשכת התעסוקה החדשה באדיבות שירות התעסוקה (1)
לשכת התעסוקה החדשה באדיבות שירות התעסוקה (1)

שירות התעסוקה מודיע כי בקרוב תעבור לשכת התעסוקה בבני ברק למשכנה החדש המרווח והמשופץ. החל מיום א', י"ד אייר, 19.5 למניינם, קבלת קהל תהיה ב"בית נח" רחוב בן גוריון 38.

כחלק מתהליך שיפור השירות לאזרח שמוביל שירות התעסוקה בכל הארץ, הוחלט כי לשכת התעסוקה בבני ברק תעבור למבנה משודרג. משכנה החדש של לשכת התעסוקה יהיה מרווח יותר, נוח יותר ויעל יותר. דורשי העבודה שיבואו ללשכה החדשה יוכלו ליהנות מהמחשבה שהושקעה בתכנון ובעיצוב הלשכה כך שחוויית השירות ללקוח תהיה נעימה, נגישה ונוחה בצורה מקסימאלית.

רמי גראור מנכ"ל שירות התעסוקה: "המעבר ללשכה חדשה בבני ברק איננו רק שיפור מקומי, אלא נובע מתוך תפיסת עולם של הארגון שמציב את הלקוח במרכז ודואג לתת לו שירות מיטבי בכל פרמטר. זה נכון למענה מקצועי של מתאמי ההשמה במפגש עם דורשי העבודה, בסיוע למעסיקים במציאת עובדים מתאימים, וזה מקבל ביטוי גם באיכות ונוחות המבנה בו מתקיים מפגש זה".

משירות התעסוקה נמסר כי יום רביעי, י' אייר התשע"ט, 15.5.19 למניינם, יהיה יום עבודה אחרון בבניין הנוכחי. למחרת ביום חמישי, י"א אייר, 16.5.19, לא תתקיים קבלת קהל בלשכה. החל מיום ראשון, י"ד אייר, 19.5, קבלת הקהל תהיה בלשכה החדשה, ב"בית נח" רחוב בן גוריון 38.

תגובה אחת
  1. אין מענה ושירות טלפוניבלישכת התעסוקה ב"ב ואני יודעת מה לעשות?

השארת תגובה