הפעילים יפגינו מול ביתו של גבאי

"אבי גבאי לא יכול להיות חלק מהפתרון כאשר הוא חלק מהבעיה – עד היום אין ועדת חקירה לכישלון בבחירות. אין הפקת לקחים, אין כלום"

אבי גבאי
אבי גבאי

גוברת התסיסה בקרב חברי מפלגת העבודה לנוכח התבצרותו של היושב ראש אבי גבאי בתפקיד למרות התבוסה והמכה הקשה שספגה המפלגה בבחירות.

כזכור, עם היוודע דבר התוצאה העגומה והחד ספרתית בליל הבחירות, ולאחר שגברו הקולות מצד בכירי המפלגה שקראו לגבאי לקחת אחריות ולהתפטר הודיע היו"ר כי הוא ניאות להקדים את הבחירות הפנימיות לתפקיד היו"ר לעוד כחצי שנה.

במכתב שהפיצו מספר חברי ועידה של המפלגה הם פונים לגבאי ומזכירים לו, "הבטחת שתתפטר אם תיכשל. החלטנו להזכיר לך שאתה אחראי לכישלון החמור ביותר בתולדות מפלגת העבודה בכל הזמנים".

אייבי בנימין, ציר ועידת מפלגת העבודה הנמנה על פעילי המחאה הודיע, כי במוצאי שבת הקרובה תתקיים משמרת מחאה מול ביתו של גבאי בתל אביב במטרה להביא להתפטרותו לאור כישלון העבודה בבחירות.

לדבריו, "אבי גבאי לא יכול להיות חלק מהפתרון כאשר הוא חלק מהבעיה. הוא לא סוציאל ולא דמוקרטיה, לא פוליטיקאי טוב ולא מנהל מפלגה טוב. עד היום אין ועדת חקירה לכישלון בבחירות. אין הפקת לקחים, אין כלום חוץ מעוד קומבינות ותירוצים להישאר היושב ראש ולהתמודד מחדש, כדי להוריד אותנו אל מתחת לאחוז החסימה. לפני ההכחדה נבוא להזכיר לו שיקיים את שהבטיח ויתפטר לאחר הכישלון שרשום על שמו".

בנימין מוסיף ומבהיר, כי "ההפגנה הזאת היא רק הפרומו לשלל מחאות והתארגנות, שיוודאו את הדחתו המידית. זאת כדי שנוכל להתחיל במלאכת השיקום בלי שמישהו יפחד מהממצאים והמסקנות ויסרס אותה בעליל כפי שקורה היום. זאת הזדמנות אחרונה לפני שנכבה את האור על המפלגה. שעון החול שלו התהפך. כבל צדק וגם עמיר פרץ כבר מבין זאת. חברי הכנסת שיושבים בבית מפוחדים ולא מבינים שעכשיו או לעולם לא".

השארת תגובה