נשיא חטיבת התזונה של אבוט העולמית ערך ביקור חשוב בישראל

דניאל סלבדורי, נשיא חטיבת התזונה ערך ביקור מיוחד לאחר שנה מרגשת לסימילאק למהדרין

אצל הגר"ח קנייבסקי
אצל הגר"ח קנייבסקי

יום שלישי , כ"ו באדר ב', תשע"ט. ירושלים- בני ברק- לאבוט ישראל היה הכבוד לארח בשבוע שעבר, לביקור היסטורי את מר דניאל סלבדורי, נשיא חטיבת התזונה של אבוט העולמית. במסגרת הביקור נפגש מר סלבדורי עם גדולי ישראל, רבנים ואישי ציבור במערך הכשרות של בד"צ העדה החרדית, מעניקת הכשרות לסימילאק למהדרין.

שנה משמעותית לסימילאק למהדרין

אבוט, חברת התרופות ומוצרי הבריאות מהמובילות בעולם, הביאה לשינוי של ממש בשוק תרכובות המזון לתינוקות (תמ"ל) החרדי עם השקת סימילאק למהדרין לפני שמונה שנים. בשנה האחרונה הביאה אבוט בשורה חדשה ומרגשת למגזר עת השיקה בישראל את תמ"ל המהדרין בכשרות בד"צ העדה החרדית עם ההרכב המתקדם.

ביקורו הייחודי של מר סלבדורי הוא ציון דרך חשוב במיוחד עבור אבוט ישראל ועבור סימילאק למהדרין בפרט. בשנה האחרונה יצאה אבוט ישראל בשני חידושים משמעותיים בקטגוריית המהדרין: בקבוקי סימילאק מוכן לשימוש, מיוצר מחלב ישראל, בכשרות מהדרין OU-D בהשגחה משעת החליבה וזמין בכל בתי היולדות בארץ. וההשקה הגדולה: סימילאק למהדרין, לראשונה בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית, הכשרות ברמה הגבוהה ביותר.  הביקור מבטא את החשיבות הגבוהה שרואה חברת אבוט העולמית בסימילאק למהדרין וצרכניו. כמו כן, סימילאק למהדרין הושק בארה"ב כתמ"ל הראשון והיחיד בהשגחת בד"ץ העדה החרדית הרשום בארה"ב, מתוך הכרה בצורך למותג אמין ובאיכות גבוהה עבור האוכלוסיה החרדית המתרחבת בארה"ב.

פורמולה מתקדמת העומדת בדרישות הבד"צ

במסגרת הביקור המרגש זכה סימילאק למהדרין לאישורם של גדולי הדור מכל זרמי המגזר, שימשיך לפעול ולספק פורמולה למהדרין לתינוקות, עם הרכב מתקדם המכיל את כל הרכיבים הדרושים לגדילה ולהתפתחות מיטבית.

מר סלבדורי ביקר אצל הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א, הרב שוחח איתו ארוכות על המהפך שחולל סימילאק למהדרין בקרב הצרכנים.

שומרים על סטנדרט האיכות הגבוה של אבוט

מפגש מיוחד התקיים עם משלחת  מטעם הבד"צ, בהשתתפות רבני וראשי ועד הכשרות בד"צ העדה החרדית והמנכ"ל הרב גבריאל פפנהיים שליט"א. רבני הבד"צ שיתפו בתהליך מתן הכשרות לסימילאק למהדרין, תהליך שנועד להבטיח עמידה בכל דרישות המהדרין של בד"צ העדה החרדית לצד הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים האיכותיים של חברת אבוט בתחום ייצור מוצרי תזונה לתינוקות.

משלחת רבני הבד"צ סיירה עם מר סלבדורי בבית ההחלמה טלזסטון. האורח התקבל בהתרגשות רבה על ידי הנהלת בית ההחלמה. מר סלבדורי הדגיש כי חברת אבוט תמשיך לחזק את היחסים הטובים עם בית ההחלמה ולספק לאמהות ולתינוקיהן את הטוב ביותר.

פגישה עם מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א

בשיאה של הנסיעה לישראל עמד ביקורו של מר סלבדורי עם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א. מרן שר התורה שמע בהתעניינות רבה על המאמצים הרבים שהשקיעה אבוט בהשקת סימילאק למהדרין בכשרות בד"צ העדה החרדית ועל השגחת הכשרות המדוקדקת בתהליך הייצור.
בסיום ביקור מיוחד זה הביע מרן שר התורה את שמחתו לחברת אבוט ולסימילאק למהדרין עבור הקהל החרדי.

אבוט בחדשנות מתמשכת

שנה זו הייתה גם מיוחדת לחברת אבוט העולמית, יצרנית מוצרי בריאות, טכנולוגיות ושירותים משני חיים, המופצים ל- 160 מדינות ברחבי העולם. לצד פיתוח מוצרי סימילאק, אבוט עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיות, מוצרי תזונה ושירותים חדשניים לסיוע במגוון מצבים רפואיים ולמניעתם:
מיליוני תינוקות ברחבי העולם ניזונים מסימילאק, מאות אלפי  חולי סוכרת נעזרים במוצרי אבוט לניטור רמות הסוכר בצורה יעילה ונוחה, אלפי לבבות תוקנו בכך שבכל יום אבוט מגלה ומציגה דרכים חדשות לשיפור הבריאות ואיכות החיים של אנשים בכל רחבי העולם.

החברה מפעילה ברחבי העולם למעלה מ-100 מתקני ייצור, הפצה, מחקר, פיתוח ומכירות ומעסיקה כ-103,000 עובדים, בהם כ-7,000 מדענים. האיכות היא בראש סדר העדיפויות בכל מה שאבוט עושה.

"בתחום התזונה" אומר מר סלבדורי, "אבוט מייצרת מוצרים המסייעים לתינוקות וילדים לגדול לשגשג ולפתח גוף חזק ופעיל, לצד מוצרים התומכים בכל הצרכים התזונתיים של אנשים עם מחלות כרוניות – כדי לאפשר בריאות טובה בכל שלב ושלב בחיים. בכל יום אנשים בכל רחבי העולם סומכים על חברת אבוט שתספק את מוצריה באיכות ובבטיחות הגבוהים ביותר, ואנו לוקחים אחריות זו ברצינות רבה. מדע הוא הבסיס לכל מוצרינו- זה הדנ"א (DNA) שלנו. למעלה מ- 90 שנה, סימילאק מסייע לאימהות להזין את תינוקם והפך להיות המותג מס' 1 בבתי חולים בארה"ב.

סימילאק למהדרין פורמולה מתקדמת עם כשרות בד"צ

ההרכב הייחודי והקל לעיכול של סימילאק למהדרין הוכח כתומך בגדילה והתפתחות הכוללים גם את מערכת החיסון של התינוק, התפתחות קוגנטיבית וגדילה מיטבית.

סימילאק הוא המותג המוביל בקטגוריית הפורמולות לתינוקות בארה"ב. בסקר של אבוט שנערך בקרב אמהות מהמגזר החרדי בשנת 2017 עלה כי אחת מתוך שלוש אימהות בוחרת בסימילאק למהדרין ונאמנה לו בזכות הרכבו המתקדם, היותו מבוסס מחקרים והביטחון שהוא מעניק להן. עתה, עם סימילאק למהדרין בהכשר של הבד"צ העדה החרדית, אמהות תוכלנה להציע לתינוקיהן סימילאק למהדרין ,פורמולת מהדרין מתקדמת, קלה לעיכול המסייעת להפחתת גזים וכאבי בטן ומתקבלת היטב.

עמית צנטר, מנכ"ל אבוט ישראל: "אבוט ישראל רואה כמטרה לפעול למען האימהות ולקיים פעילויות ייחודיות, כמו ערבי נשים העשירים בידע ובפעילויות להעצמת האימהות. מאז השקת סימילאק למהדרין, נערכו למעלה מ-60 אירועי נשים ברחבי הארץ, בהם השתתפו אלפי אמהות מהן קיבלנו  תגובות חמות ונלהבות".

רונית דוייב, מנהלת מדעית של סימילאק: "אנו מאמינים כי הזנה טבעית היא התזונה המיטבית ביותר לתינוק. כשבוחרים להזין את התינוק בתמ"ל, סימילאק למהדרין קל לעיכול, מספק את הצרכים התזונתיים להתפתחות תינוקות ומסייע בשמירה על בריאותם וגדילתם התקינה. לסימילאק למהדרין בכשרות בד"צ העדה החרדית הרכב ייחודי מגובה בעשרות מחקרים מדעיים, ולכן פורמולת המהדרין היחידה עם ההרכב שהוכח מדעית.

צוות המומחים של סימילאק, המספק תשובות מקצועיות ומדעיות, על ידי צוות דיאטניות קליניות, הפך בשנים האחרונות לכתובת ומקור מידע מהימן עבור הורי המגזר החרדי. למעשה, אחוז גבוה מהשיחות שמגיעות למוקד סימילאק הינן מהורי המגזר בנושאי תזונת תינוקות ומידע על מוצרי סימילאק.

השארת תגובה