משרד החוץ: אין נפגעים ישראלים במתקפה בסרי לנקה

למעלה מ- 200 הרוגים עד כה בסדרת פיגועים בסרי לנקה במספר מסגדים ואתרים הומי אדם, מאז שעות הבוקר – רה"מ שיגר הביע זעזוע מסדרת הפיגועים ושיגר ניחומים

פיגוע בסרי לנקה
פיגוע בסרי לנקה

קונסול ישראל בהודו מסר בעקבות מתקפת הטרור בסרי לנקה, כי באופן סופי לאחר סיום כל הבדיקות, אין נפגעים ישראלים בפיגועים במדינה. "הרגע נמסר לי באופן סופי שאין ישראלים המעורבים בכל שרשרת הפיגועים שהתרחשו היום ברחבי סרי לנקה".

ממשרד החוץ נמסר מוקדם יותר בתגובה למתחולל במדינה, כי "מבדיקה של קונסול ישראל בהודו, אלי סנה, לא ידוע עד כה על נפגעים ישראלים בפיגועים בסרי לנקה.
ממשיכים לבדוק. נעדכן באם יהיה שינוי".

יצוין כי עד כה נרשמו למעלה מ 200 הרוגים ואלפי נפגעים בשרשרת הפיגועים מאז שעות הבוקר שהחלו בפיצוצים בשתי כנסיות בעיר קולומבו, במהלך תפילת חג הפסחא, ובפיצוץ במלון בעיר והמשיכו במקומות הומי אדם נוספים.

מהרשויות במדינה נמסר, כי החל השעה 15:00 ועד להודעה חדשה הוכרז עוצר ברחבי עיר הבירה קולומבו. שדה התעופה פועל כרגיל ותיירים המבקשים לצאת את סרי לנקה יכולים לעשות זאת כאשר המלונות בהם הם לנים מסדרים מול המשטרה את תנועתם הסדירה לשדה התעופה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע בשם אזרחי ישראל זעזוע עמוק מההתקפות הרצחניות נגד אזרחים חפים מפשע בסרי לנקה. ואמר כי "ישראל נכונה לסייע לרשויות בסרי לנקה בשעה קשה זו. העולם כולו חייב להתאחד במאבק נגד נגע הטרור".

נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רונאלד לאודר מסר, כי "יהדות העולם יחד עם כלל האוכלוסייה הנאורה, מגנים את הפיגועים המתועבים שהתרחשו הבוקר בסרי לנקה. המתקפה הברברית הזו על מתפללים שוחרי שלום, משמשת תזכורת כואבת לכך שהמלחמה בטרור חייבת להיות בראש סדר היום הבין-לאומי".

השארת תגובה