דרשות, מצות וקמחא דפסחא: הסרוגים מתכוננים לפסח

פורום סרוגים בפתח תקוה
פורום סרוגים בפתח תקוה

לקראת חג הפסח הקרב ובא, יצא פורום סרוגים בחסות ראש העיר רמי גרינברג במספר מיזמים שונים בנקודות רבות בעיר למען הקהילה.

בשבת הגדול אירחה קהילת צעירי כפר גנים 2011, קהילה המונה מספר רב של חברים, את ראש העיר רמי גרינברג ואת הרב צבי לאו לשיחה ודרשה בענייני החג. ראש העיר הבטיח לקהילה מבנה קבע חדש וכבר פועל רבות בעניין זה.

"ההרגשה היא שראש העיר עובד אתנו בשותפות מלאה ודואג לצרכים של הקהילה כחבר ואנו מודים לו מאוד על כך. כמו כן תודה גדולה למר יונה אמרוסי יו"ר סרוגים על תאום השבתות והארגון מול ראש העיר, אמר מוישי פרידמן יו"ר קהילת כפר גנים 2011, ויו"ר פורום סרוגים בכפר גנים ג.

בקהילת תפארת פסקל שבנווה גן, במרכז העיר, בכפר גנים ובמתנ"ס שמואל הנגיד בכפר אברהם יזמו והפעילו נציגי הפורום, מתן מזור, הדס קופר, מוישי פרידמן, אלי שטרן ויונה אמרוסי מאות ילדים, בפעילות חוויתית של אפיית מצות, סיפור מוסיקלי והצגה לקראת החג. בפעילויות נכחו נציגי הפורום, ראש העיר רמי גרינברג ועוזרו שי שטרק.

כמו כן, במסגרת הקשר והחיבור העקבי עם הקהילה, נערכו חברי הפורום לאריזה והעברת סלי מזון לטובת משפחות הרווחה בעיר. בשכונת אם המושבות ונווה גן, הועברו סלי מזון של פרויקט סל לM  בניהולו של נתן סאלם ובשיתוף פורום סרוגים בניהולו של משה שקד יו"ר הפורום בשכונת אם המושבות.

בשכונת כפר גנים, נתרמו סלי קמחא דפסחא בשיתוף ועדת החסד בניצוחו של יחיאל שני מצעירי כפר גנים 2011, משה צדוק ונציגי פורום סרוגים אשר עבדו עד השעות הקטנות של הלילה על מנת לשנע את האריזות ליעדן.

השארת תגובה