ברוך המקדש שמו ברבים

ישראל פרידמן
ישראל פרידמן

שוב ושוב הוכח כי ברגע האמת כל שלומי אמוני ישראל מעדיפים לקדש שם שמים ברבים ולהטיל ג' לקלפי כהוראת גדולי ומאורי הדור ושמים בצד את האי-הנעימות או הכעס והביקורת אם יש כזו ובוחרים להגדיל נציגות חרדית.

שוב הוכח שגם אלו שמאד רוצים לחזק את נתניהו או את שלטון הימין ברגע האמת נאמנים לדעת תורה ומטילים ג' בקלפי ובכך גם מחזקים את נתניהו כפי שהוברר עם פרסום התוצאות.

הדברים הללו מחייבים אותנו נציגי הציבור בכל עיר ועיר ובפתח תקוה בפרט. אנו רואים את הגידול המתמיד במספר מצביעי יהדות התורה מבחירות לבחירות. בשונה מנתניהו שמתראיין ופונה ועונה לציבור רק לפני בחירות – אני ועמיתי הרב אליהו ברוכי עושים זאת כל יום כל שעה לאורך כל השנה.

נועם הליכותיהם של נציגי יהדות התורה גלוי וידוע והמחמאה הכי גדולה שאני יכול לקבל היא מעובדי עיריה או תושבים בעיר שפונים אלי אומרים הפעם הצבענו ג׳ בגלל ברוכי (או בגללי…) בגלל עזרה ביורוקרטית שסודרה או סתם מילה טובה שנאמרה.

אין לך קידוש שם שמים יותר מזה.

זכותנו וחובתנו להמשיך לסייע לכל פונה ולכל קהילה לנסות לעזור לו בכל נושא עירוני והן בפיתוח והרחבת מוסדות החינוך כי גם לילדי החינוך החרדי זכאות למבנים ראויים ושירותי עירייה שונים.

זכינו בס"ד להגדלת הנציגות החרדית בכנסת וראש הממשלה כבר סיכם עמם על המשך השותפות הקואליציונית, אין הוא עושה זאת מאהבת מרדכי, נתניהו טרם החל להניח תפילין דר"ת ואף חא מקפיד על קבלת שבת 40 דק' לפני השקיעה כמנהג י-ם ופ"ת… הוא עושה זאת מטעמי נוחות גרידא, הוא יודע שרק הנציגים החרדיים נותנים לו שקט תעשייתי. אינם מתערבים בהחלטות מדיניות וצבאיות ואינם מאיימים על כסאו. לאיש מהם אין שאיפה להיות ראש ממשלה.

הם עומדים על צרכי היהדות על חומות הדת והשבת ועל עצמאות החינוך של ילדי ישראל.  הדרישות של יהדות התורה הינם צנועות ובעיקר שמירה על הסטטוס-קוו בנושאי הדת והשבת.

תודה לכם עשרות הפעילים שהתרוצצתם בין הקלפיות, בבתי אבות ובתי חולים, הסעתם קשישים וחולים ודרבנתם את המתלבטים לצאת ולהצביע. ברכת גדולי ישראל תלווה אתכם מעתה ועד עולם. אמן.

השארת תגובה