המבשר הכין לכם מה לקרוא עד פסח שני

עיתון המבשר מפתיע: מארז חג 10 גליונות עם כ-650 עמודים

המבשר לחג
המבשר לחג

לחג הפסח עיתון המבשר מפתיע עם מארז הכולל 10 גליונות צבעוניים וגדושי חומר מקורי לחג.

צוות כתבי המבשר יצאו בחודשים האחרונים למסעות חובקות העולם כדי לחשוף ולחקור את הסודות שלא נחשפתם אליהם עד היום.

מארז מוספי המבשר לחג כולל 10 חלקים עם כ-650 עמודים. המבשר הכין לכם מה לקרוא עד פסח שני.

גיליון נושא מדינה יהודית פרויקט שידובר בו רבות: סופרי 'המבשר' במסע ראשון מסוגו של התחקות מרתקת אחר הניסיונות להקים טריטוריה יהודית במרוצת הדורות: טקסס, קימברלי, מוזסוויל, אוגנדה, בירוביג'אן, מדגסקר, אררט, אלסקה, תחום המושב ועוד, בנוסף לפינות מיוחדות לכל אורכו של המוסף עב הכרס ובהן שרטוט קווי אופי לנדודים יהודיים בני אלפיים שנות גלות.

גיליון קהילות: מוסף 'רומניה' עולם יהודי שהועלם, פרויקט מושקע וממושך: סופרי 'המבשר' במסע היסטורי במרחבי רומניה היהודית: עבר והווה צועדים שלובי זרוע בתחנות שונות, דמויות שצצות מן האופל לצד עדויות דוממות שמספרות את סיפור החיים העשירים שהיו חלק בלתי נפרד מחבל ארץ זה, על התחנות השונות שהקורא צועד בהן, בשילוב מושקע ומרהיב של מלל ווויזואליות.

מוסף סיפורים – 3 מי יודע?: שלושה סופרים מגישים כל אחד שלושה סיפורים על גיבור אחד בשלושה מצבים, בטרילוגיה מיוחדת ותקדימית בעולם הפרוזה, הנעה על ציר שלושת המוטיבים המרכזיים של חג הפסח: פסח, מצה ומרור.

גיליון תורני לחג – והיו מספרים: גיליון נושא המוקדש כולו לסיפור יציאת מצרים: לדמותם של מספרים ולאופיים של סיפורים בשולחנותיהם הטהורים של גדולי וצדיקי הדורות; גדולי המספרים בחצרות הקודש ביריעות נרחבות ושיחות מאלפות; וסיפורים מיוחדים ומופלאים לחג הפסח, מכלי ראשון, מאת גדולי הסופרים החסידיים בני זמננו.

גיליון שבועי חלק 1 'בינינו לבין עצמנו' סופרי 'המבשר' מסכמים את בחירות תשע"ט בטורים אישיים מקוריים; הרב אברהם איסר בריסק יו"ר בולטון פוטנציאל מסכם בראיון מיוחד את המערכה שבתומה הגיעה יהדות התורה להישג שיא של שמונה מנדטים.

בנוסף, צוות 'המבשר' בביקור בבסיס הצבאי המסווג לפיתוח הרובוטים שינהלו את הקרב העתידי. צוות 'המבשר' בביקור בלעדי במגדל הפיקוח של נתב"ג בשעת אמת של קבלת החלטות חיים ומוות. עיתונאי דרוזי ותיק ובכיר בראיון גלוי לב ל'המבשר' על רקע הסערה שפרצה ברחוב הדרוזי בעקבות ההכרה האמריקנית בריבונות ישראל בגולן.

מוסף שבועי חלק 2 'בין ישראל לעמים' סופר 'המבשר' במסע על פני שבע ערים בישימון הקרח של חבל סיביר: סופר 'המבשר' עשה ארבעה ימים במדינה הקרובה ביותר, גיאוגרפית ואידיאולוגית לאיראן, תחת אזהרת מסע של משרד החוץ. יריעה מרתקת מגישה לראשונה את סיפורו השוצף של הנילוס והמלחמות על השליטה בו. והמאבקים האפלים כל הדרך למדפי הסחורה בחנות.

גיליון תורני שביעי של פסח (למנויים בלבד): מוסף מיוחד לדמותו ולזכרו של כ"ק מרן אדמו"ר מסקולען זצוק"ל שנתבקש בחודש האחרון לישיבה של מעלה.

גיליון 'לבית' חגיגי ועשיר לכבוד החג: עם פרויקטים ייחודיים, ראיונות מרגשים, חשיפות מטלטלות וסיפורים שיותירו טעם טוב זמן רב לאחר החג.

גיליון שולחן עורך: מוסף מתכונים עם כל הטיפים לשולחן ערוך של חג הפסח ושל כל השנה. המוסף כולל, החל ממתכונים מקוריים תוך שימוש במינימום חומרי הגלם, כיאה למתכוני חג הפסח על טהרת הכשרות וההידורים, ומקסימום היצירתיות.

גיליון נקודות: 'והגדת לבנך' מוגדל: חגיגי ומרתק לחג הפסח לילדים ולגיל הרך.

מנכ"ל 'המבשר' משה פרוש מודה לקב"ה על הסייעתא דשמיא העצומה להוציא לאור מהדורת חג הפסח של עיתון "המבשר" הכוללת חבילת תוכן איכותית ואטרקטיבית והנקראת בשקיקה על ידי כל המשפחה כולה, במשך כל השבוע של החג. כמו כן הודה למשרדי הפרסום והלקוחות העובדים עם 'המבשר' בשיתוף פעולה הדוק והדדי פורה ומבורך לאורך כל השנה. כך גם, מלא תודה והוקרה לצוות העורכים, הכתבים, השיווק והפרסום שעשו שבועות ארוכות לילות כימים על מנת להנגיש תוצר מושלם בדמות החבילה המפוארת גדושת הכמות והאיכות העשירים והמרתקים לכל גיל.

השארת תגובה