סטרוק: "לא יאומן, נתניהו מתחפש לציונות דתית"

בצל בליץ הראיונות שהעניק רה"מ ביממה האחרונה בהן הצהיר על סיפוח הגושים מזכירה הח"כית לשעבר, כי היה זה נתניהו שהחזיר את חברון וחתם על הסכם וואי

נתניהו עם זק"א תל אביב
נתניהו עם זק"א תל אביב

חברת הכנסת לשעבר הגב' אורית סטרוק תוקפת את ראש הממשלה על רקע שלל ההצהרות בנושאי התיישבות שהעניק ביממה האחרונה לכלי התקשורת, ומאשימה, כי "נתניהו מתחפש לציונות דתית".

סטרוק מועמדת מס' 6 באיחוד מפלגות הימין אמרה בשיחה עם ערוץ 7, כי "האמירה של נתניהו על החלת ריבונות על היישובים, זהו בכלל הישג גדול שלנו. כי אנחנו דחפנו את נושא הריבונות לכל אורך הקדנציה גם אני כמנהלת השדולה למען ארץ ישראל וח"כ בצלאל סמוטריץ' כיו"ר השדולה יחד עם ח"כ יואב קיש מהליכוד דחפנו את זה וברוך ה' נתניהו הבין שזה מה שהימין רוצה, ריבונות".

סטרוק מזכירה כי היה זה נתניהו שהחזיר את חברון בינואר 97 כשמסר את רוב חלקי העיר לרש"פ והשאיר את היישוב היהודי בחברון מבודד. כך התרחש גם כעבור שנה ב-98 הוא מסר חלקים משטחי C לרשות הפלשתינית הוא השאיר רק את חומש שאנור וכדים כאיים מבודדים בתוך שטח שנמסר לפלשתינים והתוצאה הייתה שלשרון היה קל יחסית לעקור אותם. לדבריה, "עם כל הרצון לריבונות לא נסכים שזה יבוא בתמורה לנסיגות ולכן צריך אותנו חזקים לידו".

על קמפיין הגעוואלד של נתניהו אומרת סטרוק, כי "זה באמת לא יאומן מה שנתניהו עושה. הוא רוצה את הקולות שלנו ומנסה להתחפש לציונות דתית. שלשום שמענו שהוא מתכוון להחיל ריבונות בהתיישבות אתמול שמענו שהוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית היום נשמע שהוא שומר שבת ומתפלל שלוש פעמים ביום, הוא יצהיר שהוא שומר על מעמד המשפחה ומתנגד לרפורמים וככה הוא ינסה להתחפש לציונות דתית. אבל אנחנו לא נולדנו אתמול אנחנו מכירים את ביבי ויודעים מי הוא ומה הוא. יש לו יתרונות הוא ראוי להיות ראש ממשלה אבל הוא חייב שתהיה ציונית דתית חזקה לצידו שתמנע את אוסלו ג' ".

"ביבי רוצה שניכנס מתחת לאלונקה שלו, אבל אם נהיה מתחת לאלונקה שלו לא נוכל להיות לצידו. זה ידוע שמי שמרכיב את הממשלה זה מי שיש לו את גוש הממליצים הגדול ביותר".

השארת תגובה