בירושלים נבנו הכי הרבה דירות ב-2018

הדמיית הפרויקט בקרית יובל בירושלים של חברת צברים - -Viewpoint- הדמייה (2) - Copy
הדמיית הפרויקט בקרית יובל בירושלים של חברת צברים - -Viewpoint- הדמייה (2) - Copy

על פי נתוני הלמ"ס ירושלים היא העיר בה החלו בבנייתן של הכי הרבה דירות בשנת 2018. מהנתונים עולה, כי ב- 2018 החלו בירושלים בנניתן של 2,877 יחידות דיור אל מול 2,795 יחידות דיור שנבנו ב -2017.

אמנם לא מדובר בנתון שונה משמעותית מזה שהוצג בשנה אשתקד ואולם, נתון זה ממקם את ירושלים בראש רשימת הערים בהן היו הכי הרבה התחלות בנייה ב- 2018.

לדברי רוני צברי בעלים של חברת צברים המקימה בקרית יובל בירושלים את פרויקט יובל שצפוי לצאת לשיווק בימים הקרובים "המספר הגבוה של התחלות הבנייה בירושלים נובע בעיקר מפרויקטי ההתחדשות העירונית שסוף סוף יצאו לדרך. ועדיין חייבים להמשיך לקדם פרויקטים מסוג התחדשות עירונית בירושלים. עתודות הקרקע באזור הולכות ואוזלות ויציאתם לשיווק של פרויקטי התחדשות עירונית בירושלים תמשיך להגדיל את היצע הדירות בעיר, תשאיר את התושבים ותוריד את מחירי הנדל"ן".

פרויקט "יובל" המוקם בשכונת קרית יובל הוא פרויקט התחדשות עירונית ראשוני הכולל 5 בניינם קיימים שייעברו חיזוק והרחבה מכח תמ"א 38, בסיומו של התהליך יכלול הפרויקט 150 יחידות דיור. במסגרת הפרויקט בכל בניין צפויות להיות כ- 4 דירות גן קרקע, 4 דירות בקומה 5, 4 דירות בקומה 6, 2 דירות גג וחניון מרכזי תת קרקעי. כמו כן מתוכנן פיתוח סביבתי נרחב- מרחבים ירוקים, פינות משחק  ופנאי. אדריכל הפרויקט מעוז פרייס.

חברת צברים ייזום פיתוח והשקעות בע"מ, בבעלות רוני צברי, מקימה פרויקטים שונים ברחבי הארץ לרבות פרויקטים מסוג התחדשות עירונית כמו פרויקט יאפא ביפו.

השארת תגובה