משרד התקשורת קובע כי פרטנר מובילה בשירות

משרד התקשורת פרסם את דו"ח פניות הציבור בנושא סלולר ואינטרנט לשנת 2018 וקבע: פרטנר מובילה בשירות ללקוחות הסלולר והאינטרנט מבין כל חברות התקשורת • לפרטנר המספר הקטן ביותר של תלונות לקוחות בשנת 2018 ביחס למספר המנויים

עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

משרד התקשורת קבע שבתחום הסלולר, פרטנר (ו-012 מובייל) מובילה מבין כל חברות הסלולר עם 1.8 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, עם שיפור ניכר ביחס לשנת 2017.

בתחום האינטרנט, משרד התקשורת מציין כי פרטנר מובילה מבין ספקיות האינטרנט הגדולות עם 0.4 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, ומדגיש כי מדובר ב"נתון מצוין ובסדרי גודל משמעותיים יחסית למתחרות"!

גם בתחום מפ"א (מפעיל פנים ארצי-נייח, טלפוניה קווית על גבי האינטרנט), פרטנר מובילה עם מספר התלונות הנמוך ביותר – 5.7 תלונות לכל 10,000 לקוחות/מנויים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "שמנו מטרה להוביל את חווית השירות בשוק התקשורת עם השירות הטוב ביותר בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, והיום גם משרד התקשורת קבע שלקוחות פרטנר מרוצים יותר מלקוחות כל שאר החברות. הישג זה הוא בזכות אלפי עובדי פרטנר, ששמים את הלקוח במרכז ומעניקים שירות מצוין ללא פשרות, ואנחנו נמשיך ונפעל ביחד מתוך מטרה להגיע תמיד לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותינו"

מתוך דו"ח פניות הציבור שפרסם הבוקר משרד התקשורת.

תגובה אחת
  1. חברה הכי גרוע אני גיליתי שנציגי השירות הישתמשו בפרטי הלקוח שלי בישביל ליקנות לעצמם מכשירים על חשבוני ומסרבים לבטל את עיסקה ממש מיתברר שקיבלו אישור ממשרד התיקשורת שמאשר לחברה לעשות מה שבא לה עים הפרטי הלקוח של כול אחד חברה הכי גרוע שיש על הפנים חחח עלק שירות טוב גרוע זבל אמן שהחברה תיפשוט רגל עובדה כולם מיתלוננים ולאט כולם עושים לאט לאט לאחר שסיפרתי בכול מקום את מה שעשו לי ושמנהל שיקר ואמר עליי דברים שיקריים חברה זבל

השארת תגובה