תיעוד: מרדף אחר עבריין תנועה

לאחר מרדף משטרתי נתפס נהג עם מאסר על תנאי, לא הוציא רישיון נהיגה מעולם ונוהג ברכב המיועד לגריטה עם לוחיות רישוי שאינן תואמות לרכב אחר

אתמול בעת פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים על כביש 60 שבצפון, ביקשו השוטרים לבצע בדיקה לנהג רכב פרטי שנע על הכביש בסמוך לכניסה לעפולה.

כאמור הנהג שהתבקש לעצור, לא נענה לקריאות השוטרים והחל להימלט. כעבור נסיעה קצרה פרק מהרכב והמשיך להימלט רגלית, השוטרים שדלקו אחריו ביצעו מרדף רגלי והנהג נתפס.

בבדיקה נמצא כי הנהג, בן ה-28 תושב אחד הכפרים בצפון נוהג על הרכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם וכן, בימ"ש פסל אותו מלהוציא רישיון נהיגה בגין אותה עבירה. עוד נמצא כי מעל ראשו, מרחף מאסר על תנאי למשך 4 חודשים לתקופה של 3 שנים מתאריך החלטת בימ"ש ב-9.10.18.

באשר לרכב, נמצא כי ככל הנראה נרכש בשטחים ומיועד לגריטה, ולוחיות הרישוי שייכות לרכב אחר מסוג יונדאי בזמן שהוא נוהג על מזדה שרישיון הרכב פקע מלפני שנה. הרכב הושבת למשך 30 ימים ע"י קצין משטרה.

היום בתום דיון בבימ"ש השלום לתעבורה בנצרת, בו הוגש כתב אישום באמצעות מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל, החליט בימ"ש להשית על הנהג מעצר בית מלא עד תום ההליכים וכן, 6 חודשי מאסר בעבודות שירות.

השארת תגובה