עזה בתל אביב: מפגינים נגד צה"ל

סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב הפגינו היום ב'הזדהות' עם עזה – לא לפני שהתייחדו בדקת דומיה לזכר ה'שהידים' שנהרגו מאש צה"ל בפעילות עבר על גדר הרצועה

הפגנת הזדהות עם עזה באוניברסיטת תל אביב. צילום: 'אם תרצו'
הפגנת הזדהות עם עזה באוניברסיטת תל אביב. צילום: 'אם תרצו'

בתקיפות צה"ל אמש על יעדים ברצועת עזה, בתגובה לרקטה שנפלה על בית אזרחי בשרון. לא נשמעה טענה מצד הפלסטינים על פגיעה בנפש או ברכוש של אזרח כלשהו תושב עזה.

למרות זאת, סטודנטים באוניברסיטת תל אביב בחרו היום לצאת להפגין נגד פעילות צה"ל בעזה.

הסטודנטים יצאו לכיכר אנטין הסמוכה לאוניברסיטה, נעמדו לדקת דומיה כהזדהות עם ה'שהידים' שנהרגו ב'תהלוכות השיבה'. לאחר מכן הפגינו עם דגלי פלסטין וכרזות הקוראות למאבק משותף נגד הצה"ל ומדינת ישראל.

מתן פלג, יו"ר תנועת 'אם תרצו' אמר בעקבות האירוע כי "מטריד מאד שאוניברסיטת תל אביב מאפשרת לסטודנטים שלה לקיים הפגנות הזדהות עם ארגוני טרור תוך קריאות להשמדת המדינה.

בשם חופש הביטוי כביכול, מכשירה ובעצם מעודדת האוניברסיטה בני מיעוטים לפעול נגד המדינה, בעוד שהראשונים להיפגע מכך הם ערבים שכן מעוניינים להשתלב בחברה הישראלית. טמינת הראש בחול של סגל האוניברסיטה נוכח עצרות ההזדהות עם מחבלים יוצרת אך ורק קיטוב ושנאה".

מאוניברסיטת תל אביב נמסר: "ההפגנה התקיימה בכיכר אנטין מחוץ לקמפוס של האוניברסיטה. האוניברסיטה לא ידעה על ההפגנה ולא אישרה אותה".

3 תגובות
  1. אבל האוניברסיטה יכולה להשעות אותם מלימודים בגלל הסתה נגד המדינה. כמה חייבים לספוג מהם? מקבלים מגורים מקבלים זכויות. שילמדו בחו"ל

  2. לא יכול להיות שבזמן הפגזות של חמאס סטודנטים ישראלים יפגינו נגד המדינה. צריך להרחיק אותם מהאוניברסיטה. כפיי טובה,תעברו לביר זיית,שם אתם צריכים להיות.אני לא ימין ולא שמאל הזוי, אני ציוני.

  3. הזוי רק במדינת ישראל שייך דבר כזה !! לקחנו את חופש הביטוי רחוק יותר מעצם המושג!

השארת תגובה