חדש: גם חרדים יירשמו למבחני נהיגה

מנהל אגף הרישוי במשרד התחבורה לח"כ מקלב: ההפרטה נועדה בראש ובראשונה לחזק את השקיפות כלפי הלומדים, ועליה להיות רלוונטית במידה שווה לכל המגזרים במדינת הישראל

טסט, מבחן נהיגה
טסט, מבחן נהיגה

בשורה לבעלי הטלפונים הכשרים, מנהל אגף הרישוי במשרד התחבורה נענה לבקשת יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב כך שגם בעלי טלפון כשר יוכלו להרשם למבחני הנהיגה המעשיים (הטסט) באמצעות מערכת מיוחדת להודעות קוליות.

באחרונה יצא משרד התחבורה ברפורמה לפיה ישנו החיוב להרשם למבחני הנהיגה אך מתנה זאת באישור הרישום באמצעות הודעה לטלפון הנייד כך שמהלך זה יצר בעיה חמורה למחזיקי הטלפון הכשר, לפני כשבוע פנה ח"כ מקלב לשר התחבורה בדרישה לאפשר את הרישום גם באמצעות משלוח הודעות קוליות. זאת לאחר פניות רבות אשר הגיעו אל לשכתו בנושא

כאמור באחרונה השיב מנהל אגף הרישוי ליו"ר ועדת המדע כי יאפשרו את הרישום גם לבעלי הטלפון הכשר, במכתבו לח"כ אורי מקלב מציין מנהל אגף הרישוי כי ההפרטה נועדה בראש ובראשונה לחזק את השקיפות כלפי הלומדים, ועליה להיות רלוונטית במידה שווה לכל המגזרים במדינת הישראל. יצויין כי במעלה הדרך עלתה סוגיית התלמידים מן המגזר החרדי.

באופן הטבעי ביותר והמאפיין את רמת השרות של משרד התחבורה, ביצענו פעולות ובדיקות על מנת לתת מענה ראוי לעניין, ופנינו לחברת "מוטורולה" כדי לאפשר לנו להמיר הודעות טקסט להודעות קוליות ובמהלך השבועות הקרובים תמומש האפשרות לקבל חיווי אודות הבחינה המעשית באמצעות הודעה קולית.

השארת תגובה