חדש בטבריה: פורום 'נשות עסקים חרדיות'

עיריית טבריה
עיריית טבריה

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות סניפי מעוף, מקימים מגוון פורומים ברחבי הארץ, עבור יזמים ובעלי עסקים, על מנת לשפר את הסביבה העסקית שלהם, לייצר תהליכים ואמצעים להצמיח את העסקים וכך לייעל, הן את העסקים הקטנים והבינוניים והן את הכלכלה המקומית.

מעוף טבריה יפתח פורום 'נשות עסקים חרדיות' המיועד לנשים בעלות עסקים ויזמיות חרדיות הנמצאות בתחילת דרכן מטבריה והסביבה, המעוניינות  לשפר את עסקיהן או להקים עסק חדש. הפורום החדש יתכנס בכל חודש, ב'מעוף' טבריה, בו יינתנו תכנים מקצועיים וכלים להצלחת העסק, הפורום יסייע להן בגיבוש אסטרטגיה שיווקית, בשיפור הכלים הניהוליים, וישמש כפלטפורמה לממשק עם הרשויות לשיפור הליכי הרכש והקשר עם לקוחות וספקים. בנוסף, באמצעות הפורום, יונגשו לנשים כלי הסיוע ותוכניות משרד הכלכלה לפיתוח העסק באמצעות מעוף.

אלירן בלמס, מנהל סניף 'מעוף' טבריה"אנו עדים בתקופה האחרונה ליותר ויותר פניות מצד החברה החרדית, המגלה עניין בפתיחת עסק עצמאי. וכן, מנשים חרדיות, חדורות מוטיבציה להצליח ולהגשים את עצמן בעולם העבודה והעסקים, המבקשות לפרנס את משפחתן בכבוד תוך שמירה על אורח חייהן.

על כן החלטנו להקים פורום ייעודי לנשים חרדיות בעיר והסביבה, דרכו יוכלו הנשים לקבל את כל הידע

שהן צריכות להקמת וקידום עסק", אומר בלמס ומוסיף "בפורום יבחנו דרכים ליצירת הזדמנויות עסקיות עבור הנשים באמצעות חבירה אל העסקים המקומיים, ילמדו דרכי ניהול העסק בהיבטים רגולטורים ופיננסים, יתקיימו מפגשי חיבור עם לקוחות פוטנציאליים, נטוורקינג ועוד, אני מזמין את הנשים להירשם לפורום ולזכות בסיוע לקידום בהקמת וניהול העסק".

מעוף, הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים ויזמים בישראל. שרותי מעוף מוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי הכוללים, בין היתר: מיפוי עסקי, ייעוץ פרטני במגוון תחומי הניהול העסקי, הדרכות וכנסים מקצועיים, ליווי בגיוס מימון, פרויקטים מיוחדים, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלל כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה.

השארת תגובה