לראשונה בישראל: תלבושת ייצוגית לעובדי העירייה

התלבושת החדשה של עובדי עיריית צפת (3)
התלבושת החדשה של עובדי עיריית צפת (3)

לראשונה גם בראשויות המקומיות: כחלק ממהפכת השירות לתושבי העיר, עליה הכריז ראש עיריית צפת שוקי אוחנה עוד ביום כניסתו לתפקיד, החל מהיום (יום א, 17.3) עובדי עיריית צפת יעברו לתלבושת ייצוגית וצפת הפכה לראשות המקומית הראשונה בישראל שמנהיגה תלבושת ייצוגית, זאת בהמשך להחזרת מוקד 106 לצפת, הרחבת הרובעים ושיפור השירות לתושב.

עוד בטרם קבלת ההחלטה, קיימו בעיריית צפת בחינה מקצועית של הנושא עם יועץ אירגוני שהמליץ בחום על המהלך. לאחר תיאום עם וועד העובדים, נעשתה פנייה גם למעצב אופנה על מנת לבחור תלבושת ייצוגית, מכובדת ומרשימה. המעבר לתלבושת ייצוגית יאפשר קבלת קהל מכלל המגזרים, בלבוש צנוע, כיאה לעובדי ציבור.

בעיריית צפת מציינים כי החל מהיום עובדי עיריית צפת הגיעו לעבודה בתלבושת ייצוגית- חולצות מכופתרות באחד משלושה צבעים לבחירתם: תכלת, שחור או לבן. בנוסף, עובדי העירייה עונדים תג זיהוי, בדומה לנהוג במשרדי הממשלה, עם לוגו רשמי של עיריית צפת, שמם ותפקידם. מדובר בשלב ראשון, כחלק משיפור השירות לתושב. בשלב ב', יעוצבו תלבושות ייצוגיות אחידות גם לעובדי השטח של הראשות המקומית- עובדי מחלקת התברואה, הפיקוח והגנים.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: " אנו מציבים את השירות לתושב בראש סדר העדיפויות, עובדי עיריית צפת הינם עובדי ציבור המעניקים שירות לתושב ולכן ראינו חשיבות בלבוש רשמי המכבד את העובדים, מקום העבודה ותושבי העיר המגיעים לקבל שירות ומאפשר לכלל המגזרים לקבל את השירות המגיע להם. התלבושת תאפשר לתושב לזהות שמדובר בעובד עירייה, לדעת מה תפקידו ולקבל ממנו שירות ויחס אישי. אנו מציבים את השירות לתושב בראש סדר העדיפויות".

השארת תגובה