תיעוד: כנופיית הפורצים של חיפה

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה כנופיה המונה 14 פורצים מאזור חיפה והגישה נגדם כתבי אישום חמורים בהתאם

בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים שניהלה היחידה המרכזית של מחוז חוף, הכוללת תצפיות, מעקבים והפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, הצליחה המשטרה לחשוף ולעצור כנופיה של פורצים המונה 14 חשודים שפעלו עפ"י החשד ברחבי מחוז חוף ומחוצה לו לאורך תקופה ארוכה.

ראשיתה של הפרשיה לפני מספר שבועות, כאשר חוקרי ימ"ר חוף זיהו במסגרת ניתוח מאפייני הפשיעה בתחומי המחוז, קווי דמיון בין מספר רב של התפרצויות בתקופה האחרונה, הן בשיטה והן במאפייני הסחורה שנגנבה בהיקף של מאות אלפי ₪.

בתוך כך, חוקרי הימ"ר החלו ללקט את התלונות והממצאים שהתקבלו בזירות ההתפרצות בתחומי המחוז, לרבות באזור חיפה והקריות, חדרה, נהריה ופרדס חנה ובתום פעילות מבצעית עצרו לפני כשבועיים בשעת מעשה חלק מחברי הכנופיה בזמן התפרצות לבית עסק בחדרה, עם הרכוש הגנוב וכשכלי הפריצה ברשותם.

כאמור, עם מעצרם של ארבעת החשודים הראשונים התפתחה והתרחבה החקירה, במהלכה עצרו חוקרי הימ"ר וחקרו 14 חשודים (מרביתם בשנות ה 20-30 לחייהם), תוך איסוף ראיות הקושרות את החשודים למיוחס להם, בדגש על ראש הכנופיה בן 27, אשר פעל עפ"י החשד בתחכום, כאשר שלח והפעיל בכל התפרצות הרכב אחר של חברים מהכנופיה, כולל שני קטינים (בני 17) ואף את בת זוגתו בת ה-21.

יחידת התביעות של מחוז חוף הגישה עד כה לבימ"ש השלום קריות, כתבי אישום כנגד שמונה מהחשודים ובקשה למעצר עד תום הליכים ובהמשך יוגשו כנגד שאר חברי הכנופיה, כל אחד עפ"י חלקו בפרשיה.

השארת תגובה