קרקעות בצפת ב-90% הנחה

מעודדים פיתוח ותעשייה: החל שיווק 213 דונם לתעשייה בצפת בהטבה של 90% הנחה

עבודות באזור התעשייה
עבודות באזור התעשייה

מחזקים את הצפון. בהמשך לביקור שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן בצפת ובהמשך להחלטה לפעול לעידוד הגעת מפעלי תעשייה באופן מידי לחיזוק אזור התעשייה בעיר החל שיווק השטחים.

בשלב ראשון, כבר בימים אלו החל שיווק של 33 דונם לאחר פיתוח באזור התעשייה בעיר. המגרש משווק בפטור למטרות מסחר בלבד. במקביל, מתבצעות עבודות פיתוח אינטנסיביות לשטח נרחב של 180 דונם גם כן באזור התעשייה הדרומי של צפת, כאשר הצפי לתחילת שיווק- תחילת 2020.

השטחים משווקים עם הנחה משמעותית של כ-90% הנחה- עלות כל דונם מוערכת בכחצי מיליון שקלים אך למטרות תעשייה (בכפוף לתנאי משרד התמ"ת) מחיר כל דונם יעמוד על כ-50,000 ₪ בלבד!

במקביל, בעיריית צפת מקדמים תכנית לפיתוח כלל אזור התעשייה מבחינת תשתיות, כבישים, מדרכות, תאורה, שילוט וכדומה, כאשר שר הכלכלה הקצה סכום של 15 מיליון שקלים לפיתוח המקום.

במשרד הכלכלה יחד עם עיריית צפת מקדמים בימים אלו מו"מ להגעת מפעל ראשון מזה שנים רבות לעיר צפת כבר בחודשים הקרובים, דבר שיסייע ליצירת מקומות תעסוקה, פיתוח אזור התעשייה והעיר צפת כולה.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה ציין: "קיימת חשיבות רבה לחיזוק התעשייה בצפת, לצד פעולות שאנו עושים לחיזוק המסחר המקומי. במשך שנים אזור התעשייה סבל מהזנחה ולא שווקו שטחי מסחר. כעת, יחד עם משרד הכלכלה אנו פועלים לפיתוח המקום ועידוד מפעלים להגיע ולהקים את משכנם בצפת".

השארת תגובה