הרצוג נגד הבית היהודי: "20 מיליון על בזבוזים"

לאחר שתיקה מצידו תוקף הרצוג את ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבית היהודי ■ בדף הפייסבוק שלו כתב הרצוג כי "ההסכם הזה, יחד עם ההחלטה להרחיב את מספר השרים, שעברה הבוקר בממשלה, מזכירים לכולנו שהשרידות בבית ברחוב בלפור חשובה לנתניהו הרבה יותר מכספי הציבור או צרכיו"

צילום: דוברות הכנסת
צילום: דוברות הכנסת

לאחר שבועיים במהלכם נחתמו ההסכמים הקואליציוניים בין הליכוד למפלגות, שובר יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג שתיקה ותוקף את ההסכם הקואליציוני עם הבית היהודי. "20 מיליון שקלים. זו המתנה של נתניהו לכל אחת ואחד מחברי הכנסת של הבית היהודי על חשבונכם", כתב הרצוג בדף הפייסבוק שלו. "20 מיליון שקלים כדי שיבזבזו על מקורבים וצרכים פוליטיים".

לדבריו, "ההסכם הזה, יחד עם ההחלטה להרחיב את מספר השרים, שעברה הבוקר בממשלה, מזכירים לכולנו שהשרידות בבית ברחוב בלפור חשובה לנתניהו הרבה יותר מכספי הציבור או צרכיו. זאת החלטה ראשונה ורעה של ממשלת כישלון לאומי. אנחנו נפעל להלחם בה בכל דרך, בכנסת או בכלים משפטיים וכמובן שנתאם ונגבה מהלכים עם מפלגות אופוזיציה אחרות, במטרה לעצור את ההפקרות הזו".

כזכור, אמש תקף לפיד את מפלגת המחנ"צ בראשות ח"כ בוז'י הרצוג ואמר כי "קורים פה דברים נוראים בשבועות האחרונים. מוכרים את המדינה ובוז'י וחבריו במפלגה שותקים. הם שותקים כי כולם יודעים שהם היו משלמים לחרדים בדיוק מה שנתניהו שילם ואפילו יותר. הם שותקים כי הם עדיין מחכים לטלפון שיקרא להם להצטרף לחגיגה".

השארת תגובה