עיריית רחובות מקימה "מאגר תושבים עירוני" לטובת ייעול השירות

לטובת ייעול השירות הניתן לתושבים והפיכתו לממוקד יותר, מבקשת עיריית רחובות להקים מאגר חדש של פרטי תושבים

אבי קינד 2
אבי קינד 2
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

בימים אלה החלה פונה עיריית רחובות לתושבי העיר, בבקשה לקבלת פרטים עדכניים ותחומי עניין לצורך הקמת "מאגר התושבים העירוני".

המוקד העירוני ברחובות מעביר כחלק מפעילותו מעת לעת, הודעות עדכון לתושבים בנושאים שונים פועל במסגרת אגף ביטחון, בטיחות, תקשוב ומוקד עירוני.

לטובת ייעול השירות הניתן לתושבים והפיכתו לממוקד יותר, מבקשת עיריית רחובות להקים מאגר חדש של פרטי תושבים, כך שבימים אלה פונה העירייה לתושבים בבקשה למלא טופס דיגיטלי ולעדכן בו את פרטיהם לצורך מאגר התושבים, ואת הנושאים המעניינים אותם. במסגרת בקשת הפרטים מתבקשים התושבים לסמן באילו תחומים מהפעילות העירונית הם מעוניינים לקבל עדכונים, והאם הם רוצים לקבל עדכונים בנושאי אספקת מים והסדרי תנועה.

מדובר במאגר ייעודי, לצורך מתן שירות ע"י המוקד העירוני, אשר מפעם לפעם תישלח הודעות סמס ישירות לתושבים בנושאים חשובים שונים.

על פי התוכנית, בהמשך הדרך, לאחר עיבוד הנתונים, המאגר העתידי יאפשר בין היתר, העברת הודעות על פי פרטים רלוונטיים ומעודכנים, לערוך פילוחי רחובות או פילוחי שכונות לצורך הפצת מידע רלוונטי (כגון סגירת רחובות או תקלות לא צפיות בקו המים וכו'), וכן ניתן יהיה להעביר הודעות לתושבים על פי פילוחי תחומי עניין.

הפרטים שייאספו במסגרת המאגר, יאפשרו להעביר מידע מדויק יותר בנושא פעילות לשיפור תשתיות, סגירות צירים בעיר לצורך עבודות, בנושא אירועים מתוכננים בעיר, בנושא חינוך ומוסדות חינוך, בנושא חוגים וקייטנות , תרבות ספורט ופנאי ועוד.

כמו כן המאגר העדכני יוכל לשמש את המוקד העירוני לשיפור השירות באמצעות ביצוע סקרי שביעות רצון מפעילות המוקד, ומפעילויות עירוניות נוספות.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב שעומד מאחורי היוזמה מסביר, כי "מבחינת עיריית רחובות, הרי שזהו צעד גדול קדימה מבחינת השירות לתושבים. מלבד העברת הודעות שוטפות, החזון שלי כולל התאמה מרבית של צורכי התושבים לשירותים שהרשות המקומית מספקת להם. אני קורא לתושבים להצטרף ולעדכן את פרטיהם במאגר"

דורון מילברג, מנכ"ל העיריה מציין, כי "המאגר יאפשר להצעיד קדימה את השירות לתושבים, מתוך נקודת מבטם של התושבים ותחומי העניין שבהם בחרו"

אלי ג'אן, מנהל המוקד העירוני הסביר, כי במשך כל ימות השנה פועל המוקד לטיפול בפניות של התושבים אל המוקד העירוני. "על מנת להעניק לתושבים שירות טוב יותר, אנו מבקשים לעדכן פרטים לצורך הקמת מאגר – כדי שנוכל לפנות אליהם עם העדכונים אשר מתאימים עבורם. כמו כן, אנו מבקשים לקבל משוב ממוקד על השירות העירוני. המאגר החדש יאפשר לנו לעשות את כל אלה ועוד".

הקישור למילוי הפרטים, המופיע באתר העירוני:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfRyDqHXEuWS7NNWgBZgUqgUTmBt5HAfiosoSirI6JLf2zhkA/viewform

השארת תגובה