ראש העיר ביקר בתחנת מד"א והתרשם

ראש עיריית פתח תקווה בביקור בתחנת מד"א בעיר: "שמח ללמוד את היכולות המיוחדות של מד"א בעיר"

ביקור ראש עירית פתח תקוה רמי גרינברג בתחנת מדא בפתח תקווה - צילום דוברות מדא 21.2.19 (4)
ביקור ראש עירית פתח תקוה רמי גרינברג בתחנת מדא בפתח תקווה - צילום דוברות מדא 21.2.19 (4)

ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג מלווה בבכירי העירייה, בהם סגן ראש העיר אוריאל בוסו, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעירייה יריב סנדלון ואישים נוספים הגיעו לביקור בתחנת מגן דוד אדום בעיר. הבכירים נפגשו עם מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים, סגנו אביחי חדד ועובדים נוספים במרחב. במהלך הביקור, סיירו במוקד המבצעים של המרחב וקיבלו סקירה על פעילות המרחב המפעיל 25 נקודות הזנקה, 11 ניידות טיפול נמרץ, 39 אמבולנסים ו-124 אופנועי חירום.

במהלך שנת 2018 הוזנקו צוותי מגן דוד אדום במרחב ל -102,958 קריאות חירום. בנוסף, בכירי העירייה סיירו ברכבי החירום של מד"א הכוללים ניידת טיפול נמרץ, אמבולנס, ג'יפבולנס, בימובלנס, אופנוע חירום ואופניים חשמליים ונחשפו לציוד רפואי מהמתקדם בעולם שבשימוש מד"א בהם מכשיר ההחייאה (דפיברילטור) ומכשיר הלוקאס שעושה עיסויים ללב בעת דום לב.

במהלך הביקור התקיים דיון לחיזוק שיתוף הפעולה בין מד"א לעיריית פתח תקווה וסיוע של העירייה להקמת נקודות הזנקה אסטרטגיות החשובות לקיצורי זמני התגובה של מד"א בעיר.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג: "התרשמתי מאד מהסיור במד"א פתח תקוה ואני שמח ללמוד על היכולות המיוחדות של מד"א בעיר. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מגן דוד אדום ונמשיך להדק את שיתוף הפעולה ולהרחיב אותו במידת הצורך. תושבים רבים מתנדבים במד"א ואני מברך על כך. בימים אלה אנחנו פועלים להצבת מכשירי החייאה (דפיברילטורים) של מד"א במוסדות החינוך ובמבני הציבור בעיר ואני מאמין כי הדבר יציל חיי אדם."

מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים: "אנו מודים לראש העיר, לסגנו ומ"מ של ראש העיר ולנציגי עיריית פתח תקווה שהגיעו לביקור בתחנת מד"א בעיר. אנו גאים בעבודה כתף אל כתף לטובת תושבי האזור. שיתוף הפעולה הפורה מחזק את יכולתנו להעניק סיוע רפואי במצבי חירום ולהציל חיי אדם. נמשיך לפעול יחד במטרה משותפת על מנת להמשיך לשפר את הסיוע הרפואי שאנו מגישים."

השארת תגובה