אמירה אומללה: אושרת קוטלר ו'החיות'

אילוזטרציה: מנדל ראטה עם החיילים החרדים בגבעתי (11)
אילוזטרציה: מנדל ראטה עם החיילים החרדים בגבעתי (11)

חיילי צה"ל עושים ימים כלילות כדי לשמור על גבולותיה של מדינת ישראל. יום יום, שעה שעה. אותם חיילים מדהימים, הילדים, האחים או בני הדודים שלנו, מוסרים את הנפש כדי שאנחנו נוכל להמשיך ולחיות בארץ ישראל ולנהל חיים שלווים ללא הפחד שהאויב על הגדרות.

ארץ ישראל ידועה כ"ארץ אשר עיני אלוקים בה מראשית שנה ועד אחרית שנה", היא לא עוד סתם ארץ. זו ארץ אשר שומר עליה הוא פשוט. אדם.

אמירתה האומללה של אושרת קוטלר היא אמירה הזויה שכן אותם חיילים עושים הכל כדי להגן על מדינתה ועליה ממש. ולחשוב שהאמירה הזו משוחררת על ידי מי שאמורה להיות קול האיזון התקשורתי כשבוע ימים לאחר הרצח המזעזע של אורי אונסבכר הי"ד. ברור כי הקב"ה הוא זה שמגן על עם ישראל בכל עת ושעה, וחייליו הם לא "חיות אדם" אלא שליחים נאמנים שלו.

אנחנו נמצאים מול אויב חכם ומסוכן, במערכת החינוך של חברינו מהצד השני, מעלים הצגת סוף שנה בה רואים תלמידים, ילדים קטנים, לבושי מדים ונשק ונשבעים לחסל את האויב הציוני. ואצלנו? אצלנו טקס סוף השנה מסתכם בשירת שירי ארץ ישראל, לבוש חגיגי והרבה התרגשות לקראת החופשה הקרבה. האם מערכת חינוך שמסכמת בצורה כזו את שנת הלימודים שלה, לא בעצם מבהירה מי צמא דם?

חיות אדם הם אלה שנמצאים בצד השני ועושים הכל כדי לפגוע בנו, האם קוטלר תומכת ב-אמת? בצדק? גם אלו שאינם רוצחים פיזית בשטח, אלו המחלקים ממתקים וסוכריות ברחוב לאחר שרצחו ילדים יהודים זו פעולה לגיטימית? מדוע בחרה קוטלר דווקא לשחרר אמירה כל כך מזעזעת נגד הגוף שמגן עלינו מול איום שקיים כבר עוד ממאורעות תר"פ? הייחוד של עם ישראל הוא תמיד ביכולת ללכת יחד, כגוף אחד, בלב אחד על אף אמירות אומללות מעין אלה. חיילי צה"ל מחרפים את נפשם, מניחים את חייהם הפרטיים בצד לפחות ל-3 שנים ועוסקים אך ורק בלהגן על העם היושב בציון, היש מצווה גדולה מזו?

בשנים האחרונות השמאל הקיצוני מנסה לעבוד שעות נוספות בהחדרת אווירת דה לגיטימציה נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל ומקבל לשם כך גם עזרה מכלי תקשורת בעלי גוון מסוים. תנועת "אם תרצו" כמי שעומדת בראש המחנה במאבק לשמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית תדאג שקולות נגד חיילי צה"ל ללא ישמעו כלל במרחב הציבורי בו אנו חיים.

הכותב הינו רכז פרויקטים בתנועת "אם תרצו"

השארת תגובה