בחב"ד מחפשים: למי קוראים מנחם מנדל?

לקראת יום ההילולא ה-25 של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל, שיחול בג' תמוז תשע"ט, הכריזו בחב"ד על השקת מיזם של איתור כל הילדים שנקראו בשם "מנחם מענדל" מאז פטירתו של הרבי ועד היום, התוצאות יאוגדו בספר היסטורי שיופיע לקראת יום ההילולא

הרבי מליובאוויטש
הרבי מליובאוויטש

בחסידות חב"ד נערכים לציון חצי יובל להסתלקותו של האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל בשורת מיזמים.

אחד הבולטים שבהם, הינו מיזם "ואלה שמות – מנחם מענדל", שמטרתו לאגד את כל מי שנקרא בשם המיוחד "מנחם מענדל" על שמו ולזכרו של הרבי. המיזם העולמי מתמקד בילדים שנולדו בעשרים וחמש השנים האחרונות בקהילות חב"ד או בקרב ציבור המקורבים והאוהדים של חסידות חב"ד שהוענק להם השם החב"די המובהק, שמו של הרבי.

בימים האחרונים הושק אתר ייעודי שהוקם במיוחד עבור המיזם הסוחף והמקורי, בו יכול כל מי שנקרא בשם "מנחם מענדל", או מי שהעניק לבנו שם זה, להזין את הפרטים האישיים, שם ומקום מגורים, לצרף תמונה, ולשתף בסיפור מיוחד העומד מאחורי הענקת שם זה לרך הנימול. ההצטרפות למיזם פתוחה בפני הקהל הרחב ואינה כרוכה בתשלום או בעמלה כלשהי.

עשרות אלפי השמות והתמונות של אלו הנושאים שם קדוש זה, ירוכזו בספר-אלבום מפואר, שיודפס לקראת יום ההילולא ה-25 של הרבי שיחול כאמור בקיץ הקרוב, בשבת קודש פרשת חוקת, ג' לחודש תמוז ה'תשע"ט, ויופץ בבתי חסידי חב"ד, מרכזי מוסדות חב"ד, ובקהילות היהודיות ברחבי העולם.

מאחורי המיזם עומדים גדולי הרבנים והשלוחים של חסידות חב"ד, ובמטה המבצע המיוחד חברים קבוצה מכובדת של שלוחים מרכזיים בארה"ב הפועלים במסגרת "ועד אור וחום ההתקשרות".

"אנו קוראים בקריאה של חיבה לכל מי שנקרא בשם קדוש זה, לזכרו הטהור של הרבי אוהבם ומנהיגם של רבבות מישראל, להצטרף למיזם זה לכבודו של הרבי", קוראים בחב"ד, "על פי הערכות יש כיום אלפים רבים של 'מנחם מענדל' בכל רחבי תבל הקרויים על שמו של הרבי, חלקם אף אינם משתייכים בגלוי לחסידות חב"ד, ואנו קוראים להם ליטול חלק בהתאחדות המרשימה הזו".

לפרטים נוספים ולהרשמה למיזם – כנסו לאתר המיוחד www.ourrebbesname.com

השארת תגובה