הנגבי: "התבטאויות נתניהו, אינם 'מתקפה'"

השר לשיתוף פעולה אזורי מסביר כי התבטאויותיו של ראש הממשלה על גורמי אכיפת החוק אינם מתויגים תחת ההגדרה של 'מתקפה אישית' שכן ישנם הדלפות מתוך חדרי החקירות

השר צחי הנגבי
השר צחי הנגבי

השר לשיתוף פעולה אזורי חבר הכנסת צחי הנגבי מהליכוד הנחשב ממקורבי נתניהו, אומר כי העליהום נגד ראש הממשלה בגין התבטאויותיו לכאורה נגד מערכות אכיפת החוק אינם במקומם.

"ראש הממשלה רשאי להיאבק על חפותו וללחום בהחלטות שונות שעלולות לפגוע בו. אני לא חושב שזו מתקפה אישית של ראש הממשלה על מערכת אכיפת החוק. במיוחד לנוכח הדלפות בלתי פוסקות", כך הנגבי בכנס ירושלים.

הוא מסביר, "היועמ"ש כבר הודיע לראש הממשלה כי החלטתו תפורסם לפני הבחירות בכפוף לשימוע. לדעתי זה לא נכון בזמן הקצר שנותר עד הבחירות והתהליך הזה של שימוע שצריך להיעשות באוזן קשבת ונפש חפצה לא יוכל להתבצע בפרק הזמן הקצר שנותר. לדעתי התהליך הזה יכול היה להידחות בכמה שבועות או חודשים.
אני כאזרח, מייחל שראש הממשלה יוכיח את חפותו כמה שיותר מהר".

הנגבי התייחס למתיחות בצפון ולהישגים המדיניים של הממשלה ואמר, כי זה עתה סיימנו מערכה בצפון כאשר צה"ל אטם ושלל מחיזבאללה את כל המנהרות שהיו אמורות לשמש כנשק הפתעתי. לגבי ההתיישבות הגענו להסכמה עם האמריקאים שאפשר להרחיב את קווי המתאר של כל הישובים. ולגבי הריבונות, מרכז הליכוד קיבל החלטה שאני הצבעתי בעדה בגאווה, להחיל את הריבונות על ההתיישבות ביהודה ושומרון".

על אפשרות שבני גנץ ינצח בבחירות אמר, "אנחנו נבקש מהנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו שהמפלגה שלו תהיה הגדולה ביותר. בראש ובראשונה נבקש להקים ממשלה לאומית עם כל מפלגות הימין ורק אח"כ נראה".

"אנחנו לא נשב בממשלה של גנץ כי אנחנו לא יושבים בממשלות שמאל."

השארת תגובה