פעילי 'אמנסטי' יסורבו כניסה לישראל

לאחר שפעלו למען הכרז חרם על תוצרת ישראלית מיו"ש הודיע השר לעניינים אסטרטגיים כי נבחנת האפשרות לאסור כניסה לישראל לפעילי הארגון

אמנסטי אמנסטי
אמנסטי אמנסטי

בעקבות החרם שהכריז ארגון זכויות האדם הבינלאומי 'אמנסטי' על ייצוא מיו"ש, הודיע השר לביטחון פנים כי הנחה את אנשי המשרד לנושאים אסטרטגיים לבחון את אפשרות כניסת אנשי הארגון לישראל.

ארדן האשים את הארגון בצביעות ובשיתוף פעולה עם הגרועים שבאויבי ישראל, "ארגון אמנסטי הצבוע מדבר בשם זכויות האדם ובפועל מקדם חרמות כנגד אזרחי ישראל כחלק מקמפיין החרם והדה-לגיטימציה האנטישמי".

"הנחתי את המשרד לנושאים אסטרטגיים לבחון את האפשרות למנוע כניסת ושהיית אנשי אמנסטי בישראל. כמו כן, לפני מספר שבועות פניתי לשר האוצר על להפסיק את הטבות המס לארגון. אני לא יאפשר פגיעה באזרחי ישראל הגרים ביהודה, שומרון, רמת הגולן וירושלים ואמשיך לפעול מול ידידנו ברחבי העולם על מנת לסכל את הכוונות של ארגוני החרם ולגבות מהם מחיר".

אמנסטי אינטרנשיונל הוא ארגון לא-ממשלתי בינלאומי הפועל למען קידום זכויות האדם ברשות הפלסטינית באיצטלה של אכיפת הסטנדרטים המופיעים במגילת זכויות האדם של האו"ם ובסטנדרטים בינלאומיים אחרים לזכויות אדם.

בנוסף פועל הארגון, לשחרור כל אסירי המצפון, ביטול עונש המוות, עינויים, וכל יחס אכזרי אחר לאסירים, סיום תופעת הרציחות הפוליטיות וההעלמות הפוליטיות.

השארת תגובה