בחירות בהתאחדות יועצי המשכנתאות

ח"כ רועי פולקמן ונציגי הבנקים הגדולים ישתתפו בכנס התאחדות יועצי המשכנתאות – הכנס המקצועי השנתי של התאחדות יועצי המשכנתאות יוצא לדרך ויתמקד בשיפור הייעוץ ללקוחות

משכנתא
משכנתא

ב 3-5 לפברואר 2019 תקיים התאחדות יועצי המשכנתאות את הכנס השנתי באילת. מעל 300 יועצי משכנתאות צפויים להשתתף בסדנאות מקצועיות בנושאים מגוונים כדוגמת קידום החקיקה בעולם המשכנתאות, רגולציה וסוגיות בעולם המשכנתאות ובמגוון נושאים מקצועיים כגון עבודה מול לקוחות, עבודה מול בנקים ועוד. הכנס השנתי, נועד להעשיר מקצועית את היועצים הרשומים, כך שהלקוח יקבל את הייעוץ הכי איכותי ומקצועי שניתן.

בין המשתתפים בכנס: יו"ר מפלגת 'כולנו', ח"כ רועי פולקמן שידבר על קידום החקיקה בעולם המשכנתאות, העיתונאי הבכיר, עופר פטרסבורג, שידבר על מגמות ושינויים בעולם הנדל"ן, מנכ"ל כלל משכנתאות, קובי קלמן, אורי יוניסי, מנהל זרוע המשכנתאות של מזרחי טפחות ונציגי בנק פועלים, מזרחי, לאומי ודיסקונט.

במהלך הכנס, ייערכו הבחירות להנהלת ההתאחדות, בהן יבחרו היועצים בחברים שהם מאמינים כי יצליחו לקדם את הסדרת המקצוע וכן נושאים הקרובים לליבה של ההתאחדות כמו ביטול עמלת הפירעון המוקדם. לצד נושאים חשובים אלו, יהיה דגש גם על העשרה אישית של היועץ. יובל אברמוביץ, מחבר הספר 'הרשימה' ועוד ספרים רבים אחרים, יגיע כדי לעודד את היועצים להגשים את חלומותיהם.

התאחדות יועצי המשכנתאות הוקמה במטרה לקדם את הסדרת תחום ייעוץ המשכנתאות מול הבנקים והרגולטור והעמקת הידע המקצועי והמומחיות של חברי ההתאחדות. ההתאחדות הינה עמותה רשומה בה חברים כ-300 יועצים שעומדים בסטנדרטים שהעמותה הגדירה וחתמו על אמנת שירות המחייבת אותם לעמוד בסטנדרטיים מקצועיים.

בהתאחדות אומרים כי עד כה הצליחו לגרום לשינוי בהוראות בנק ישראל כך שיתאפשר לציבור לקבל סיוע מיועצי משכנתאות פרטיים במגעים עם הבנקים, שינוי דרך החישוב של מענקי דיור והלוואות מכוונות בקביעת גובה המימון, טיפול בנושא "עמלות פירעון מוקדם", תיקון הוראות בנק ישראל כך שייטבו עם הלווים, ועוד נושאים משמעותיים לטובת ציבור הלווים שהינו כמחצית מבתי האב בישראל.

השארת תגובה