"רבנים מכשירים את יגאל עמיר הבא״

רס״ן במיל׳ יאיא פינק, מועמד במפלגת העבודה מתריע: ״איילת שקד ורבני הימין הקיצוני מכשירים את יגאל עמיר הבא״

יאיא פינק. צילום : שחר טמיר
יאיא פינק. צילום : שחר טמיר

"החיבוק החם שהעניקה שרת המשפטים איילת שקד למשפחות הנערים החשודים במעורבות ברצח הפלסטינית עאישה א-ראבי והמשך מתקפות של ח"כים נוספים ורבני הימין נגד השב״כ, מכשירות למעשה את יגאל עמיר הבא״ – מתריע רס״ן במיל׳ יאיא פינק, המתמודד בימים אלה בפריימריז במפלגת העבודה.

יאיא פינק, מייסד המיזם החברתי ׳לובי 99׳ התריע כי "אווירת הסלחנות ואפילו האמפתיה שגילתה שרת המשפטים כלפי מי שחשודים ברצח אישה חפה מפשע, שמצאה זמן לפגישות ושיחות טלפון אישיות עם בני משפחות החשודים, המתווספות להתקפות שלוחות רסן של רבנים בימין הקיצוני נגד השב"כ, ולמעשים דוגמת מחיקת סרטון האבטחה לכאורה ע"י רבש"צ רחלים, מחזירות אותנו לתקופה האלימה של ערב רצח ראש הממשלה יצחק רבין, שגם אז – ראשי ורבני הימין גילו סלחנות ואיפוק נוכח מסע ההסתה שהתנהל במדינה. גם אם הם לא מתכוונים לכך, בפועל מכשירים את הקרקע ל'יגאל עמיר 2' ומפגעי טרור יהודי נוספים״.

פינק קרא לראש הממשלה ושר הביטחון לגבות את השב"כ ובמיוחד את האגף היהודי בארגון ואף לתגבר את פעילותו בקרב חוגי הימין הקיצוני, ש"חלילה עם ישראל לא ידע פיגוע או רצח פוליטי נוסף".

לפני מספר ימים קיים יאיא פינק משמרת מחאה מול היישוב רחלים. "שולי הימין הקיצוני מקבלים לגיטימציה ממנהיגים בכנסת. זו תופעה מסוכנת שבמדינת ישראל 2019 שורפים דגלים ותוקפים את השב"כ והמשטרה, ואף אחד מהנהגת הימין לא חושב לגנות זאת. איפה נשמע שחשודים ברצח מקבלים יחס VIP משרת המשפטים של מדינת ישראל? ״, הדגיש עוד פינק.

תגובה אחת
  1. בושה וחרפה שאדם שרוצה לבנות את עתידו הפוליטי עושה את זה תוך הכפשה והסתה ושקר גס ותמיכה בעינוי עצירים ובפרט קטינים אם יש הוכחות לשבכ שיגישו אבל לנסות להוציא הודאה תוך עינויים זה מראה שמדובר בעלילה צריך להגיד הוא מייצג שמאל קיצוני שלא קולט שעשרות שנות ויתורים אוסלו רק הגבירו את הטרור הערבי ורק אתמול נרצחה אשה כתוצאה מידוי אבנים של ערבים ועל זה לא שומעים ממנו שום גינוי צביעות זה המילה

השארת תגובה