אחרי ההפסדים, תנובה חוזרת לצמוח

משאיר אבק לכווולם! המסלול המקיף ביותר בשוק של עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

אחרי שנים של ירידה במכירות, תנובה חוזרת לצמיחה ומסיימת את 2018 עם עלייה של 3.7% במכירות. שוק החלב כולו צמח ב-2018 ב-4.3% ל-8.2 מיליארד שקל – מחציתם מוצרים של תנובה. חלק מהגידול במכירות בתחום נובע מקניית מוצרי פרימיום יקרים יותר, וחלק נוסף מעליית מחירים.

את 2014 סיימה תנובה עם ירידה של 4.8%, ב-2016 רשמה תנובה ירידה של 4.7%, וב-2017 נרשמה עלייה של 0.5% – שבמונחים כלכליים נחשבת לירידה. בתנובה מאמינים כי השנים הרעות שחוותה מאז המחאה החברתית ומחאת הקוטג' כבר מאחוריה.

השארת תגובה