אחרי ההפסדים, תנובה חוזרת לצמוח

עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

אחרי שנים של ירידה במכירות, תנובה חוזרת לצמיחה ומסיימת את 2018 עם עלייה של 3.7% במכירות. שוק החלב כולו צמח ב-2018 ב-4.3% ל-8.2 מיליארד שקל – מחציתם מוצרים של תנובה. חלק מהגידול במכירות בתחום נובע מקניית מוצרי פרימיום יקרים יותר, וחלק נוסף מעליית מחירים.

את 2014 סיימה תנובה עם ירידה של 4.8%, ב-2016 רשמה תנובה ירידה של 4.7%, וב-2017 נרשמה עלייה של 0.5% – שבמונחים כלכליים נחשבת לירידה. בתנובה מאמינים כי השנים הרעות שחוותה מאז המחאה החברתית ומחאת הקוטג' כבר מאחוריה.

השארת תגובה