כחלון: "פסקת ההתגברות לפני הבחירות"

שר האוצר משה כחלון התחמק מהשאלה האם לאחר הבחירות ימליץ בפני הנשיא על בנימין נתניהו, "אמליץ על מי שהשקפת העולם והערכים שלנו זהים כולל בנושא הלאומי"

משה כחלון
משה כחלון

שר האוצר משה כחלון הכחיש הבוקר מכל וכל את השמועות על מקום ששוריין עבורו ברשימת הליכוד לכנסת והבהיר כי "מפלגת כולנו רצה עד הסוף".

"ברוך השם יש לנו רשימת הישגים נאה וראויה להתגאות ולהתהדר בה, אנחנו מגיעים למערכת הבחירות כשאנו בטוחים בעצמנו", אמר כחלון. לדבריו, "השמועות על איחוד עם הליכוד מטרתם לפגוע במפלגת כולנו, אני מבהיר כי אין לי מה לחפש יותר בליכוד, הייתי שם בעבר, זה כבר לא הבית שלי".

בהמשך נשאל שר האוצר האם יישב בממשלת נתניהו לאחר הבחירות במידה ויוגש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע, על כך השיב, כי כבר הבהיר בעבר כי לא יישב בממשלה שכזו עם זאת הוסיף, כי מהתרשמותו הרי שגם ראש הממשלה בעצמו לא חושב כי יוכל להמשיך ולכהן תחת כתב אישום לאחר שימוע.

"שמעתי את הדברים של ראש הממשלה בימים האחרונים, התרשמתי כי גם הוא מבין שלא יוכל להמשיך בתפקידו אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע, מאחר וכך השאלה אם אשב בממשלה שכזו מיותרת". השיב.

כחלון נדרש לדברים שהשמיע אתמול השר לביטחון פנים גלעד ארדן שדיבר על החיוניות בחקיקת חוק פסקת ההתגברות כשהוא רומז כי שר האוצר היה זה שמנע את קידום החוק ופעל לטרפודו.

"להיפך, הייתי בעד חקיקת פסקת התגברות לבעיית המסתננים, מי שמדברים היום גבוהה גבוהה, הם אלו שמנעו את החוק".

לדבריו, "אני מוכן מחר בבוקר שהחוק יובא להצבעה, אני אומר לך שכל סיעת כולנו תתמוך בה. אין זה נכון וראוי להגיד שהתנגדנו לכך. נכון, היו הסתגייגויות, אך הגענו להבנות".

השארת תגובה