הרב ברלנד: לא יכול לדבר

הרב ברלנד העומד בראש תנועת 'שובו בנים' קורא לציבור לקרוא אלפי פעמים את סדר 'תיקון הכללי', מאחר וקולו נחלש ואין בכוחו לדבר "רק תיקון הכללי יכול לכפר על הכל"

הרב ברלנד בחוג בית
הרב ברלנד בחוג בית

הרב ברלנד קרא לציבור לקוא אלפי פעמים את 'תיקון הכללי' בכדי "לכפר על הכל". לצורך המשימה מתקשר הציבור לקו טלפון בו נספרים סדרי תיקון הכללי שנקראים על ידי הציבור, והציבור כבר הגיע ליעד.

"הרב לא יכול לדבר יומיים, אבקש מכולם לעשות 5 אלף תיקוני הכללי, להגיע למציאות שהרב יוכל לדבר כל יום ולילה במנחה מעריב ולהגיד שיעור מחר בקצות החושן.

כי היום הרב לא יכול להגיד אפילו קדיש, בקושי חזרת הש"ץ, להגיד תיקוני הכללי מכל הארץ על הרב בשביל להחזיר את כח הדיבור שנלקח ממנו בעוונותינו הרבים ורק תיקון הכללי יכול לכפר על הכל, אז חייבים להגיע לאלפיים תיקוני הכללי כל הקהילה וכל אלו שאוהבים ורוצים לעזור לרב"

בבתי הכנסת ובקהילות ׳שובו בנים׳ ברחבי הארץ מתכנסים לתפילת רבים לרפואת הרב.

מיד אחרי תפילת שחרית התגייסו כלל תלמידי הרב, כ'חובת השעה' ופתחו בגיוס תיקוני תיקוני הכללי ברשת, כדי שכל אחד יוכל להשתתף בתפילה, ולקחת חלק לרפואת הרב אליעזר בן עטיה.

כשנודע לרב על התפילות רבים למענו, ביקש להודיע בהקלטה שהתפרסמה.

קבוצה נוספת של תלמידים קיבלו על עצמם לעשות התבודדות במעגל סגור 24 שעות כך שכל שעה בכל שעת ביממה, יהיה מי ש'מתבודד' לרפואתו של הרב אליעזר בן עטיה.

השארת תגובה