סערה בשערה: הפתרון הטבעי לבעיות שיער וקרקפת

הקץ לסטרואידים ולתרופות ההורמונליות: 'המכון לשיפור שיער' היא קליניקה טיפולית, בעלת ניסיון עשיר בטיפול במצבים של נשירת שיער, אלופציה אראטה והתקרחות, מאחוריה מעל 20 אלף מטופלים ב-28 שנים • הטיפול בקליניקה מתבצע באמצעות התכשיר Hair Up, תכשיר טבעי ייחודי המהווה פריצת דרך בטיפול כנגד נשירה ואובדן שיער, בליווי אישי ופרטני • התכשיר הצמחי בצורת ג'ל למריחה חיצונית על הקרקפת שהוכח במחקרים קליניים כמחזק את זקיקי השיער, מעודד את צמיחתו ומשפר את מראה ומרקם השיער

צילום: עטרה מושקה
צילום: עטרה מושקה

"אני מתביישת לצאת מהבית", "אני לא יכולה לפזר את השיער", "אני מתביישת להצטלם", "מה לא בסדר אצלי?" משפטים ההופכים בדור האחרון לכה רווחים, גם בקרב נשים וילדים. אז למה בשנים האחרונות אנו פתאום מתקרחים בגיל כל כך צעיר, האם כתוצאה משימוש בחומרים כימיים ולא טבעיים? ובעיקר מה עושים?

Hair Up – הפתרון הטבעי לבעיות שיער וקרקפת, הוא תכשיר טיפולי טבעי וייחודי, בצורה של ג'ל למריחה חיצונית על הקרקפת, שהוכח במחקרים קליניים כמחזק את זקיקי השיער, מעודד את צמיחתו (כאשר זקיקי השיער חיים) ומשפר את מראה ומרקם השיער. התכשיר הטיפולי יעיל ובטוח לשימוש בנשים, גברים וילדים. התכשיר מורכב מ- 100% חומרים פעילים טבעיים, ומאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי ורשויות הבריאות ביפן. מעבר לעידוד הצמיחה, ושיפור מרקם ומראה השיער, שנראה חיוני יותר, התכשיר בולם נשירת שיער ומסייע בניקוי הקרקפת מקשקשים וסבוריאה. עד היום השתמשו בתכשיר מעל ל- 20 אלף מטופלים לאורך 28 שנים.

כפי שמסביר שמואל גונן, מדען ומייסד 'המכון לשיפור שיער': "התכשיר הטבעי מורכב ממספר צמחים הפועלים במספר מנגנונים – צמחים בעלי השפעה נוגדת חמצון המנטרלים את השפעת החומרים המזיקים באזור שורש השערה, צמחים המרגיעים את מערכת העצבים, צמחים נוגדי דלקת, ותמציות צמחים המרחיבות את נימי הדם, ומגבירות את זרימת הדם ואת ההזנה החיונית לשורש השערה. בנוסף, תמציות אלו מסייעות בניקוי הקרקפת מקשקשים וסבוריאה, שהינם מגורמי הנשירה המובילים, ללא כל תופעות לוואי שליליות משמעותיות". כל תמציות צמחי המרפא בטוחות לשימוש על פי ה- PCPC (מועצת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה). הניסיון הרב שהצטבר בטיפול בתכשיר, מראה את התאמתו לרוב סוגי הנשירה ואובדן השיער. התכשיר מבוסס על חומרים פעילים טבעיים בלבד, וכאשר מושגות התוצאות הרצויות ניתן להפסיק את השימוש בהדרגה.

שמואל גונן, מדען ומייסד "המכון לשיפור שיער" | צילום: Atara Moshka

Hair Up הוא טיפול טבעי המהווה אלטרנטיבה טובה לטיפול הקיים היום בנשים, גברים וילדים, ומכיל צמחים המותרים לשימוש גם בנשים מניקות הסובלות מנשירה ואובדן שיער.

שאר הטיפולים הלא טבעיים כרוכים בתופעות לוואי רבות, וביניהן השפעה על המערכת ההורמונלית של הגוף. בנוסף, הטיפולים התרופתיים ממכרים, ומכאן שעם הפסקת הטיפול בהם חלה נסיגה משמעותית.

Hair Up הוא התכשיר הטבעי היחיד שהוכח מחקרית כיעיל בטיפול במקרים הקשים ביותר של התקרחות מסוג אלופציה אראטה AT Alopecia Totalis ו- AU) Alopecia universalis) בהם נצפתה יעילות של למעלה מ -50 אחוזי הצלחה, ביחס לכ-10 אחוזי הצלחה בשיטות הטיפול הרפואיות המקובלות. אמצעי הטיפול האחרים באלופציה אראטה כוללים מתן סטרואידים בצורות שונות כגון משחות, זריקות לקרקפת, כדורים ואפילו אינפוזיה של קורטיזון לווריד במשך שלושה ימים לאורך מספר חודשים (פרוצדורה שניתנת אף לילדים קטנים). במקרים רבים אלופציה אראטה מתפרצת במצב של לחץ בדרגה גבוהה או טראומה של הגוף, במהלכם המערכת החיסונית תוקפת את שורשי השיער. לכן, הטיפול הסטרואידי נועד להחליש את המערכת החיסונית, אך כתוצאה ממנו נחלשת המערכת החיסונית כולה, על כל ההשלכות הנגזרות מכך על המצב הבריאותי הכללי, מה שאינו מתקיים בטיפול הטבעי.

מחקר שנוהל על ידי דוקטור ענת יפה, מבית חולים הלל יפה, ובעזרתה של דוקטור יעל ניר מחברת ספריג מארה"ב, בדק את תוצאות הטיפול בתכשיר Hair Up במטופלים הקשים ביותר שסבלו מהתקרחות מלאה והיו ללא שיער על הקרקפת. רובם היו לאחר כישלון של טיפולים אחרים ובכללם סטרואידים. תוצאות המחקר הראו שהטיפול הטבעי באמצעות Hair Up היה אפקטיבי פי 4 מהטיפולים הקיימים היום בשוק ובכללם סטרואידים. כמעט למחצית מהמטופלים צמח שיער שנראה מלא, וזאת בהשוואה ל- 10% הצלחה בלבד בטיפול בסטרואידים, כפי שמתועד בספרות הרפואית. המחקר הראה שהתכשיר ללא תופעות לוואי סיסטמיות, וזאת בניגוד גמור לתופעות הלוואי הקשות של טיפול בסטרואידים.

שלבי ההחלמה לאורך הטיפול: תוצאות בילדה בת 14:

תוצאות בגבר בן 43:

שמואל גונן, מייסד 'המכון לשיפור שיער' וממציא Hair Up הוא מדען, מוסמך למדעים, האוניברסיטה העברית בירושלים. שימש בעברו כממונה על המחקר והפרויקטים במשרד החקלאות בישראל, ומנכ"ל המכון לחקר התעשייה. חבר באגודת הנאמנים של 'מכון ויצמן למדע' ברחובות. ייסד את מסלול ההשתלמות בהוראת צמחי מרפא לרופאים ורוקחים באוניברסיטה העברית, ושימש כראש הפורום הטכנולוגי-תעשייתי של המרכז לחיזוי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב. ב-30 השנים האחרונות עוסק במחקר ובפיתוח תכשירים רפואיים וביולוגים, ובמיוחד בפיתוח תכשירים טבעיים על בסיס צמחי מרפא, הרשומים על שמו בישראל ובארצות הברית.

לצדו, מנהלת את המכון בתו, מרגנית גונן – שחר, בוגרת כימיה בהצטיינות B.Sc במסלול מורחב באוניברסיטה העברית בירושלים. תזונאית הוליסטית והרבליסטית קלינית CI.H. בעלת למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום התרופות בישראל. עבדה בחברות תרופות מובילות ובעלת ידע וניסיון רב בניהול מוצרים בחברות פרמקולוגיות. בשנת 2002 זכתה בתואר מנהלת מוצר מצטיינת עולמית, על עבודתה בניהול מוצר בתחום לחץ הדם בישראל. במהלך עבודתה נהלה קשר רציף עם רופאים מובילים בארץ ובעולם, והכשירה והובילה נציגי שווק בעבודתם מול הקהילה הרפואית בישראל. בשנת 2007 עזבה תפקיד בכיר בתחום התרופות, כדי להתמחות ב'מכון לשיפור שיער' לטיפול בבעיות שיער וקרקפת בהנהלתו של אביה, שמואל גונן. בנוסף, בעלת M.A. במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, התמחות בתקציב.

  • לאתר: https://shmuel-gonen.com
  • פייסבוק עיסקי – https://www.facebook.com/shmuel.hairup
  • כתובת: רחוב אבא הילל 7 רמת גן, בית סילבר, קומה 6 חדר 20
  • טלפון: 03-6165875 03-6165866
תגובה אחת
  1. לצמיחת שיער בסנטר

השארת תגובה