ראש בראש נגד יצרני החלב: שופרסל מציגה מותג פרטי

התחרות בשוק החלב מתגברת: המותג הפרטי של שופרסל נכנס לתחום ומשיק מוצרים חדשים ■ המחירים יהיו זולים בעשרות אחוזים מהמתחרים

מוצרי החלב החדשים של שופרסל
מוצרי החלב החדשים של שופרסל

חברת שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו ומשיקה מוצרים ב- 4 קטגוריות: חלב טרי 3% ו- 1%; שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים; שמנת להקצפה 38%; גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת. בהמשך יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת.

נודע כי מחיר חלב בקרטון של ליטר, יעמוד על 5.40 שקלים, הוזלה של קרוב ל-20% ממחיר החלב הממוצע שבפיקוח כיום. גם בתחום הגבינה הצהובה תוזיל החברה את המחירים בעשרות אחוזים.

מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על ידי מחלבת רמת הגולן. הגבינות הצהובות ייבואו מאירופה.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר הבוקר כי הרשת "מובילה מהלך אסטרטגי ונכנסת לתחום החלב ומוצריו במותג הפרטי. אנו רואים בכניסת המותג הפרטי למוצרי החלב כלי אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל. מחירי מוצרי החלב והגבינה של שופרסל יהיו נמוכים באופן ניכר מהמחירים המפוקחים של מוצרי החלב, ובכך נתרום להוזלה משמעותית בעלות הסל לצרכן תחת הכותרת 'אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף'".

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אמר היום: "מוצרי החלב מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ומגיעים לכ- 15% מהסל, עם הוצאה שנתית של הציבור על מוצרים אלו בכלל השוק בגובה של כ- 7.5מיליארד ₪. ולכן, הכניסה לקטגוריית החלב עם מוצרי המותג הפרטי מהווה מהפכה של ממש, אשר כל צרכן ירגיש בכיסו באופן מידי. מוצרי החלב של שופרסל יהיו זולים מהמוצרים הממותגים כאשר היעד שלנו הוא להשיג שיעור חדירה של כ- 20 – 25 אחוזים בקטגוריית החלב עד סוף  שנת 2015".

קטגוריית החלב והגבינה הצהובה תחת המותג הפרטי של שופרסל תכלול 6 מוצרים:

  • חלב טרי מהרי הגולן 3% ו- 1% ללא חומרים משמרים  – מחיר חלב 3% בקרטון 1 ליטר – 5.40 ₪, מחיר חלב 1% בקרטון 1 ליטר – 5.30 ₪.
  • שוקו טרי 2% ללא חומרים משמרים, כמו שכל הילדים אוהבים. 1 ליטר – מחיר 9.90 ₪.
  • מארז שקיות שוקו לדרך 8 יחד' X 225 מ"ל  מחיר 16.90 ₪.
  • שמנת להקצפה 38%  250 מ"ל 5.90 ₪.
  • גבינה צהובה חצי קשה וללא חומרים משמרים מתוצרת אוסטריה  22% 200 גרם 11.90 ₪.
  • גבינה צהובה במעדניה 1 ק"ג 37.90 ₪.
השארת תגובה