סוד הספינג' של אתי: תשתמשו במיקסר מקצועי

כל שנה מחדש אני נזכרת בסופגניות ובספינג'ים של אתי, חברה שלי. "איך את מכינה כאלו ספינג'ים"? שואלות אותי החברות, והתשובה שלי ברורה: כשיש מתכון מעולה עם הוראות הכנה מפורטות של חברה סבלנית ומקסימה כמו אתי, יש לה את המתכונים הכי שווים

לפני חנוכה היא מוצאת את עצמה מסבירה מאות פעמים איך מכינים את הסופגניות שיראו ממש כמו במאפיה, ואיך מכינים ספינג', שכל אישה תדע להכין. לקראת חג השמן, החלב והבצק, אתי מפרגנת את המתכון גם לנו, בעוד היא עסוקה בלהכין כמויות להזמנות של אנשים שעומדים אצלה בתור:

מתכון לספינג'

החומרים:
1 ק"ג קמח.
3 כפות סוכר
2 כפות שמרים
רבע כוס שמן
ביצה
כף ערק (שלא ייספג שמן בטיגון)
4 כוסות מים

ההכנה:
מכניסים למיקסר את כל החומרים ולשים היטב עד לקבלת בצק דביק מאוד. לא להיבהל, הוא צריך לצאת מאוד דביק.
מתפיחים את הבצק כשעה.
מורידים אותו עם אצבעות רטובות ומתפיחים לשעה נוספת.
מחממים שמן עמוק.
ביד רטובה לוקחים חתיכת בצק ויוצרים במרכזה חור.
מניחים בשמן החם לטיגון משני צדדים.
טובלים בסוכר או מפזרים מלמעלה אבקת סוכר.

הטיפ של אתי:

במטבח מה שקובע בסופו של דבר הוא איכות המכשירים איתם משתמשים. אני מקפידה על מכשירי חשמל איכותיים – והתוצאות בהתאם. ההמלצה שלי היא לעבוד עם המיקסרים של Sauter, יש להם מבחר עצום של מיקסרים מקצועיים ואיכותיים – מאז שהתחלתי לעבוד איתם, איכות הבצקים שלי שונה לחלוטין, בוודאות. "כשהתחלתי את דרכי בעולם הבישול והאפייה והתחלתי למכור מאפים לאנשים, ביקשתי את הטיפים הטובים ביותר של אנשי המקצוע וכולם כאחד ענו: מכשירי החשמל שלך במטבח הם אלו שישפיעו על איכות האוכל שייצא לך. מאז אני מקפידה על מותגים הטובים ביותר, ובאופן אישי לא מוותרת על מיקסר Sauter להכנת כל הבצקים, הקינוחים והמאפים שלי".

השארת תגובה