אוטו-טרה מגיע אליכם לשכונה

לכבוד חנוכה, מחלבת טרה יוצאת בפעילות אטרקטיבית במיוחד בערים החרדיות ברחבי הארץ, ומזמינה את צרכנייה ליהנות מהפתעות טעימות ומדהימות באוטו-טרה

טרה
טרה

ביום ד' נר שלישי של חנוכה  יגיע אוטו טרה לבני ברק. כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף בפעילות הוא להגיע לאוטו-טרה עם אריזה ריקה של אחד ממגוון המוצרים של גבינה צהובה נעם.

ביום ה' – נר רביעי יגיע אוטו-טרה לירושלים. כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף בפעילות הוא להגיע לאוטו-טרה עם אריזה ריקה של אחד ממגוון המוצרים של גבינה צהובה נעם.

בהצגת האריזה הריקה תוכלו לבחור בפיצה או טוסט, ותקבלו בנוסף גם את שוקו שקית טרה הטעים! הפתעות שוות נוספות מחכות לכם באוטו-טרה (הפעילות עד גמר המלאי). הפעילות תתקיים בין השעות 11:00 עד 18:00.

מחלבת טרה מזמינה אתכם להכניס טוב הביתה גם בחנוכה עם סדרת גבינה צהובה נעם בכשרות בד"ץ העדה החרדית מ-100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, וליהנות מפעילות מדהימה וטעימה לכל המשפחה!

בנוסף, מקיימת מחלבת טרה את הפעילות הייחודית בערים: ביתר עילית – יום ב, נר ראשון. אלעד – יום ג, נר שני. ירושלים – יום ה, נר רביעי. מודיעין עילית – יום ו, נר חמישי. אשדוד – יום א, נר שביעי. ובית שמש – יום ב, זאת החנוכה.

כאשר בכל אחד מימי החנוכה המפורטים תגיע הניידת המבצע לעיר להנאת התושבים. פרטים נוספים על מועדי הפעילות ניתן לקבל בטלמסר: *8021.

 

השארת תגובה