עשה ואל תעשה: טיפים לפני רכישת מוצרי עיצוב לבית

בלאק פריידי עוד רגע כאן והזמן לדילים ומבצעים שווים במיוחד מגיע ולא פוסח גם על תחום עיצוב הבית ♦ רגע לפני שאתם מגיעים לחנות העיצוב או מבצעים רכישה אונליין חשוב שתעצרו ותחשבו על האופן בו אתם באמת רוצים שהבית שלכם ייראה ומה הקו העיצובי שלכם

צילום zaga דיזיין פלוס בלאק פריידי
צילום zaga דיזיין פלוס בלאק פריידי

על מנת לסייע לכם במשימה אספנו עבורכם טיפים מועילים לפני ובמהלך הקנייה בחנות העיצוב שיעזרו לכם לעצב את הבית בחוכמה, ביעילות ובחיסכון תוך התאמת העצות לכל אחד מהחדרים: הסלון, המטבח, חדר ההורים, חדרי הילדים וחדר האמבטיה.

עצות כלליות:

1.  התאימו את השאיפות שלכם לפני הקנייה

אחד הדברים החשובים שיש לעשות עוד טרם הרכישה הוא למצוא את הטעם העיצובי שמתאים לכם. לא רק שהכרחי שתדעו מה העיצוב המועדף עליכם, החזון העיצובי שלכם צריך לבוא לידי ביטוי בהתאמת הפריטים השונים שאתם רוכשים.

יש הרבה כלים כדי לעזור לתכנן את עיצוב פנים. זה יכול להיות פשוט כמו יצירת לוח חזון אותו תשרטטו. עם זאת, אם אתם באמת רוצים לתכנן את הדברים עד הפרטים הקטנים ביותר, ישנם מספר אתרים כמו  Planner 5D או Roomstyler 3D Home Planner המאפשרים לכם להתמודד עם משימות מסוג זה.

2. הציבו את הקניות הגדולות בעדיפות ראשונה

כאשר אתם מנסים לדבוק בתקציב, יש כלל אחד משמעותי: הציבו את הרכישות הגדולות שלכם בתחילת הרכישה. בעולם של עיצוב פנים, זה אומר לוודא שיש לכם את הרהיטים הנדרשים לפני רכישת כל האביזרים. בדרך זו, אתם יודעים אם החדר עדיין יהיה פונקציונלי, גם אם זה לוקח לכם זמן רב יותר להעניק לו את הטאץ' הסופי שרציתם.

כדאי לכם לערוך שתי רשימות. הראשונה צריכה לכלול את כל הדברים שאתם רוצים עבור החדר. ואז, מתוך רשימה זו, לעשות אחרת הכוללת את הדברים הבסיסיים וחשובים ביותר לפי סדר חשיבות. כללו את המחירים שאתם מוכנים להשקיע עבור הפריטים החיוניים שלכם. זה יעזור להבהיר את סדר הגודל של תקציב העיצוב.

3. מדדו בבית ובחנות את הרהיטים

 כל מי שניסה אי פעם ולא הצליח להכניס רהיט לחדר (או אפילו למעלית) יכול לספר לכם את החשיבות של ביצוע מדידות בפעם הראשונה, הן בבית והן בחנות.  לאחר מכן, כאשר אתם מגיעים הביתה, בדקו את פריסת הרהיטים שלכם. השתמשו בחתיכות של חוטים כדי לבדוק  את החלל שימלא כל פריט חדש בחדר. פעולה זו תעזור לכם לקבל מושג טוב יותר איך כל הרהיטים יתאימו יחד, כמו גם את השטח הפנוי שיהיה לכם כשכל הרהיטים החדשים נמצאים במקום.

4. משחק הצבעים – בצעו בדיקה כפולה לבחירת הצבעים שלכם

בחירת צבעים נכונה יכולה להיות משמעותית לא פחות מפרטי הריהוט השונים.

זכרו כי התאורה בחנות יכולה לשנות את המראה של צבע. קחו זאת בחשבון, על מנת לעשות את המיטב כדי לוודא שהגוון תואם את מה שדמיינתם לפני ביצוע הרכישה. הפתרון הטוב ביותר הוא לבקש דוגמאות. חנויות רבות מציעות פיסות אריג לדוגמה אותן אתם יכול לקחת כדי לוודא איזה צבע יתאים לשאר העיצוב שלכם.

השארת תגובה