כמו בסרטים: השוטרים ארבו לשודדים וברגע המדוייק – זינקו

"התחקנו אחר החשודים במשך זמן ממושך באיזור הדרום עד שהגענו אחריהם לתחנת דלק שם הבחנו בחשודים חמושים בכלי תקיפה, חסמנו את החשודים ולאחר מרדף הבאנו למעצרם של כל השלושה"

בלשי מג"ב הפועלים בדרום הארץ הביאו בסיוע כוחות מיוחדים של מחוז דרום והיחידה האווירית למעצרם "על חם" של 3 חשודים במהלך שוד מזוין של תחנת דלק במושב עוזה בתאריך 29.10.18 והיום הגישה פרקליטות מחוז דרום כתב אישום נגד השלושה.

מספר מקרי שוד בשבועות האחרונים בדרום הארץ, 2 בתחנת דלק ביישוב חורה ושוד אחד בתחנת דלק בבאר שבע הביאו לפתיחת חקירה במשמר הגבול.

החקירה הביאה להתחקות אחר 3 חשודים בביצוע השודים תוך שימוש בכלי תקיפה.

בסיוע "מרכז הבינה" – המרכז לחקירות ומודיעין של מג"ב, יחידות מיוחדות של המחוז הדרומי והיחידה האווירית, הצליחו בלשי מג"ב לאתר בלילה שבין יום א' ליום ב' (28-29.10.18) את הנאשמים שנסעו ברכב לאחר ששינו לו את לוחיות הזיהו ולהתחקות אחריהם לתחנת הדלק במושב עוזה.

בשלב מסויים הבחינו הכוחות בנאשמים שהגיעו עם רכבם לכניסה לחנות הנוחות כשפניהם מכוסים בכובעי גרב. הנאשמים איימו על המתדלק תוך שימוש על פי כתב האישום במספריים אותן הצמידו לגופו ויחד איתו נכנסו לחנות הנוחות כשברגע הזה ניתנה הפקודה לשוטרי מג"ב שהיו ערוכים בכוחות מתוגברים במקום.

הכוחות שחסמו את רכבם של הנאשמים מחשש שימלטו בנסיעה, הביאו למעצרו של נאשם אחד במקום כשאחר שניים התבצע מרדף רגלי בסיומו נעצרו.

כאמור בכתב האישום שהוגש היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע מייחסים במשטרה ל- 3 הנאשמים תושבי חורה בשנות ה- 20, ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו ושינוי זהות רכב.

השארת תגובה