נערכים לשעת חירום

בכירי גופי החירום הממשלתיים קיימו ישיבת היערכות בבסיס זק"א תל אביב כחלק מהיערכות לשעת חירום ♦ במהלך הסיור נשמעה סקירה על התר"ח הלאומי המתוכנן לפעול במבנה ברידינג ויתן מענה לכל מקרה אסון המוני

ביקור בכירי אגפי החירום בזק"א תל אביב
ביקור בכירי אגפי החירום בזק"א תל אביב

כחלק מההערכות לשעת חירום, ביקרו ראשי רשות החירום הלאומית, ראשי המועצה לביטחון לאומי ובכירים ממשלתיים ועירוניים נוספים בבסיס זק"א בתל אביב. הביקור נערך בבסיס המתנדבים שבמתחם רידינג בתל אביב ועסק בהערכות גופי החירום לשעת חירום.

בסיור השתתפו סמנכ"ל משרד הביטחון וראש רח"ל (רשות החירום הלאומית) מר בצלאל טרייבר, בליווי בכירים מהמל"ל (המועצה לביטחון לאומי), אנשי עירית תל אביב ומשרד הפנים. מטעם זק"א השתתפו במפגש: מפקד זק"א תל אביב חיים נוגלבלט, קמב"צ זק"א יצחק שינפלד, מנכ"ל הארגון צבי חסיד ואחראי מתנדבים שמואל קלמן.

האורחים האמונים על כלל שרותי החירום במדינה,  קיבלו הסברים על מהות המבנה לעת חירום ופעילות זק"א תל אביב בשגרה ודנו בשיתופי פעולה עם הארגון, כהיערכות לשעת חירום.

בפני האורחים הוצגו האמצעים העומדים לרשות הארגון ותוכניות העבודה. במהלך הסיור והמפגש נשמעה סקירה על התר"ח הלאומי המתוכנן לפעול במבנה ברידינג ואשר יעניק מענה לכל מקרה אסון המוני. את הסקירה העביר הרצל צידקי, מנהל פס"ח מחוז ת"א. בנוסף לכך הועברה סקירה מפיו של אייל קידר, מנהל מל"ח בעירית תל אביב, אשר סקר את ההערכות העירונית להפעלת תר"ח בעת חירום, השקעות העירייה במבנה והתכניות לעתיד, וציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם זק"א תל אביב.

מר טרייבר הודה על הביקור המועיל, וציין כי פגש אנשים שדבקים במשימתם ללא שום שאיפות אחרות וראוי שיידעו על העשייה הגדולה שמבוצעת על ידכם. הוא הבטיח, כי למרות עיסוקיו הרבים, יעשה שיעורי בית בנושאים שהועלו, על מנת לתת פתרונות לצורך הפעלת המערכות בעת חירום.

השארת תגובה