רשת ויקטורי פותחת שבוע עם מבצעים חסרי תקדים

תה ירוק, זיתי חרוזית, בייגלה, קרם ידיים פנג'ל, חטיפי אוסם ועוד עשרות מוצרים במבצעים מיוחדים השבוע בכל סניפי רשת ויקטורי ובאונליין

ויקטורי
ויקטורי

רשת הסופרים ויקטורי פותחת את השבוע 4-9.11.18 במבצעים חסרי תקדים ובמגוון עצום של מוצרים מיוחדים בכל סניפי הרשת ובאונליין. מבצעים אלה ורבים נוספים מצטרפים לימי המבצעים הקבועים שמתקיימים בכל הסניפים בימים שלישי עם השלישוק וקרנבל הבשר ברביעי ברשת ויקטורי.

קרם ידיים פנג'ל 2 יחידות ב- 10 ₪  , תה ירוק 25 שקיקים 2 יחידות ב- 40 ₪  , מבחר חטיפי אוסם, ביסלי, במבה, דובונים 10 יחידות ב-30 ₪ , בייגלה מסדרת בייגל 2 יחידות ב- 10 ₪, זיתי חרוזית קבוצת יבנה 3 יחידות ב-10 ₪  הם רק חלק מהמגוון העצום של המבצעים לשבוע זה ברשת.

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "נמשיך להוריד את מחירי המוצרים ולהציע מבצעים אטרקטיביים במהלך כל השנה. מבצעי השבוע מתווספים ימי המבצעים הקבועים ואני שמח לראות את לקוחותינו הקבועים נהנים משירות זה. אנו בויקטורי מחוייבים לקהל לקוחותינו ונמשיך לפעול למענם תוך כדי שאנו מוזילים את המחירים ומשפרים ומייעלים את השירות."

 גם ימי ראשון עם מבצעי השבוע מתווספים לימי שלישי ורביעי שהפכו  למסורת בסניפי ויקטורי. עושים שוק ב"שלישוק" עם מגוון של מבצעים על פירות וירקות. וימי רביעי "קרנבל הבשר". שבו התינוקות אחת לרבעון על כל מוצרי התינוקות ועוד. מבצעים אלה ועוד רבים אחרים, הינם חלק מהאסטרטגיה של אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, להוזלת יוקר המחייה.

בתוקף בתאריכים 4-9.11.18 או עד גמר המלאי | בקנייה מעל 100 ש"ח | מוגבל ל-2 יח' ו/או 2 מימושים ללקוח לא כולל סיגריות ומבצעי אלכוהול | כפוף למגוון הקיים | אין מכירה סיטונאית | התמונות להמחשה בלבד | תיתכן שונות במחיר המוצר לפני הנחה בין חנויות הרשת ולפיכך יוצג מחיר על המוצר/בסמוך לו בכל אחת מחנויות הרשת | הרשת שומרת לעצמה את הזכות להפסיק/לשנות את המבצעים בכל עת. ט.ל.ח

'ויקטורי' רשת סופרמרקטים (ת"א: וקטר) היא קבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל. הרשת מפעילה 46 סופרמרקטים בכל הארץ, באמצעות חברת בת הפועלת בשיטת הדיסקאונט – מחירים זולים לצרכן הפרטי.  בסופרמרקטים למעלה מאלף סוגי פריטי מזון, מוצרי טואלטיקה וניקוי; מוצרי קוסמטיקה; מוצרי הלבשה וטקסטיל. כמו כן לחברה מותג פרטי בשם "המותג". החברה מעסיקה כיום כ – 2,200 עובדים. מנכ"ל החברה – אייל רביד.

אתר החברה: www.victory.co.il

השארת תגובה