רחובות: הרב מוגרבי הורה להצביע להומינר

פנחס הומינר נציג קרעטשניף/אגודת ישראל. (צילום: יח"צ)
פנחס הומינר נציג קרעטשניף/אגודת ישראל. (צילום: יח"צ)

התמיכה הרחבה לה זוכה הרשימה החסידית-חברתית אגודת ישראל שבראשות פנחס הומינר ממשיכה לחצות עדות וחוגים. לאחר קריאת מועצת גדולי התורה, גדולי וצדיקי הדור שליט"א להצביע אך ורק לרשימת ג', הודיע הגאון הרב יוסף מוגרבי, ממזכי הרבים המפורסמים, מרבני העיר חולון וראש מוסדות 'יגל יעקב', על כך שיש להצביע בעיר רחובות עבור הרשימה שסימנה ג'.

בשיעור השבועי של הרב מוגרבי בחולון הוא פנה לכל שומעי לקחו, תלמידיו ומעריציו בעיר רחובות, וביקש להודיע על תמיכתו הנלהבת והנחרצת ברשימת ג'.

תמיכה זו מצטרפת כאמור לתמיכת מועצת גדולי התורה וכן קריאת האדמו"ר מקרעטשניף ושאר האדמו"רים לצד פסק הלכה של הרב אברהם רובין, רב בית הכנסת פא"י ורב בד"ץ מהדרין מרבניה הבולטים והמובילים של רחובות, שהורו להצביע אך ורק ג' וכן גם הרב דניאל חושן רב קהילת מקור השמחה ברחובות.

קריאות אלו מעידות יותר מכל על התמיכה הגדולה שזוכה הרשימה שבראשות הומינר מעל העדות והחוגים, ספרדים, אשכנזים, דתיים, חרדים וכאלו שאינם.

במקום השני ברשימה מוצב הפעיל החברתי אופיר אזרד, במקום השלישי פעיל הציבור עו"ד שלום וייס, במקום הרביעי אלי טייטלבוים יו"ר הצלה רחובות ובמקום הרביעי גבאי בית הכנסת פא"י יעקב ויינטראוב.

2 תגובות
  1. כמובן משפחתי רק ל "ג" בהצלחה מרבה.

  2. בושה להפריח על רב מקובל מילים כאלה .אני חושב שהרב יודע מה המשמעות של הדבר לכך ובגלל זה לא יחשוב לעשות מעשה כזה .אני חושב שהתלמידים משמיצים את הרב וזה לא בסדר .הרב עושה המון לאדם אשר פונה אליו בעזרה ..הרב הגדול אני מאמין בוא …

השארת תגובה