חדש בירושלים: נסיעה שיתופית חינמית

Waze בשיתוף עם עיריית ירושלים נלחמים בפקקים: יציעו נסיעה שיתופית חינמית לתושבי העיר

וייז
וייז

אפליקציית הניווט Waze יוצאת בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים על מנת להציע פתרון יצירתי, אקולוגי ונגיש לבעיית הפקקים. במסגרת פתרון זה ועל מנת לעודד את הנסיעה השיתופית בעיר, החל מיום חמישי הקרוב (25/10) ולמשך חודשיים כל המבקשים לנסוע מירושלים, או אל ירושלים, או בתוכה, יוכלו לעשות כן חינם ללא תשלום באמצעות שירות  Waze Carpool– שירות הנסיעות השיתופיות מבית Waze . נוסעים העובדים בפארק היי טק הר-חוצבים ייהנו מהטבה מוגדלת למשך 3 חודשים. בנוסף, מצטרפים חדשים לשירות יוכלו ליהנות מנסיעה ראשונה בחינם בכל רחבי ישראל.

באמצעות ממשק נגיש, הפועל באופן אינטגרלי עם מערכת הניווט של Waze , יוכלו הנוסעים המשתמשים בשירות ליהנות מנסיעות חינם, כאשר הנהגים המסיעים יקבלו תשלום עבור הנסיעה ישירות מחברת Waze. באמצעות אלגוריתם חכם, שירות הקארפול של Waze מאפשר לחבר בין מתניידים הנוסעים לאותו כיוון בצורה נוחה, יעילה ומהירה.

אמציה בלוךמנהל תחום חדשנות בעיריית ירושלים: "תארו לכם עיר ללא פקקים וללא צורך בחיפוש אחר מקום חניה. שיתוף הפעולה של עיריית ירושלים  עם חברת waze  בהפעלת שירותי תחבורה שיתופית (CARPOOL)  יאפשר לציבור הירושלמי ליהנות מהיתרונות הרבים שלה: הפחתת עומס בכבישים וצמצום הפקקים בעיר, חסכון כספי בהוצאות נסיעה, חסכון בזמן של איתור חנייה ועוד. מעבר לכך, נסיעה משותפת מסייעת בנושאים סביבתיים נוספים כגון צמצום זיהום האוויר בעיר ופליטת גזי חממה ומפחיתה מהצורך בשטחי חנייה גדולים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת Waze ואין לנו ספק כי הדבר יוסיף לאיכות החיים של תושבי ירושלים ושל המבקרים בה."

שירות הקארפול של Waze הושק לפני שנתיים בישראל ופעיל בכל רחבי הארץ. קהילת הנהגים והנוסעים בקארפול נמצאת בצמיחה מתמדת, במקביל להתרחבות השירות למדינות נוספות בעולם; בארה"ב, בברזיל ועוד.

נעם רשף, מנהל שותפויות ב- Waze ישראל: ״Waze קארפול נוצר כדי להפוך את פקקי התנועה לנחלת העבר. אנו משתפים פעולה עם ערים ורשויות רבות בארץ ובעולם כדי להיטיב עם כל הנוסעים בדרך, ומספקים ערוץ תחבורה חלופי, קהילתי, ושיתופי לכלל המשתמשים והתושבים. אנו שמחים שגם ירושלים מצטרפת למגמה הארצית ובטוחים כי יחד נוכל להילחם בעומסי התנועה בירושלים ובכלל.״

להורדת האפליקציה בחינם ל-iOS או אנדרואיד, חפשו Waze Carpool בחנויות האפליקציות.

השארת תגובה