FOX HOME משיקה את קולקציית סתיו-חורף

קולקציית סתיו-חורף 2018 של FOX HOME מורכבת משישה סיפורים, שמבקשים להביא את החידושים המרעננים ביותר בעולם העיצוב כיום ובהם שילובים דרמטיים של טקסטורות, מרקמים, גוונים ואלמנטים מפתיעים

FOX HOME שולחן חגיגי | צילום: דניאל לילה
FOX HOME שולחן חגיגי | צילום: דניאל לילה

סיור בחנויות FOX HOME יאפשר לכל אחד ואחת להתחבר לאווירה ולצבעוניות המתאימה לאופיו ולטעמו האישי והשוני בין סיפור לסיפור מבטא גם את הרבגוניות הגדולה של הקולקציות

 Night Shadows – כל הנוצץ זהב וגם כסף: סיפור השולחן
Night Shadows מתאר את המפגש בין גווני הלילה הכהים לנצנוץ אור הכוכבים והירח. שולחן החג מציג סיפור מסתורי המשלב תערובות של צבעים אפרפרים במט, מבריק ומטאלי ללא גבולות עם נצנוצי זהב וכסף בצורות גרפיות ברורות. הנצנוץ יבוא לידי ביטוי בהבזקי נורות הלד בעששיות צילינדר לצד קעריות מודפסות דפוס פויל. לעריכת שולחן חגיגית ומיוחדת מומלץ לשלב צלחות כסף מטאליות לצד צלחות פורצלן לבנות עם דפוס נקודות פויל על ראנר המשלב יחד את אפקט הצבעים בין מט למבריק, כוסות יין מחורצות עם כתר מזהב. לאוהבי המראה השלם, נשלב את חבק חרוזי הזכוכית ומפיות בד מודפסות עם אמירה אישית לכל סועד. קנדלברה שחורה גבוהה בעלת 9 קנים ונרות לבנים תוסיף לאווירה הדרמטית והבלתי נשכחת של השולחן. סכו"ם הגשה שחור יחדד את הנצנוץ על קערות ההגשה מפורצלן המודפסות כוכבים כסופים ונקודות זהובות.

Metallic Desserts

קולקצייה ססגונית המשלבת את כל הצבעים השמחים בערבוב מיוחד, בגימור מטאלי, לצד צבעוניות רכה בהשראת צבעי מים מרגיעים ונעימים. סיפור הקינוחים משלב ליפתניות מתכת בצבעי טורקיז, כחול ופוקסיה מטאליים ובוהקים, על מגש צבוע צביעת קשת מטאלית. צלחות עוגה אישיות המצופות שכבת כיסוי חצי שקופה בצבעוניות מתחלפת, הנגרמת כתוצאה משבירת האור עליה. קנקן אקריל שקוף עם התזת צבע בתחתית וכוס תואמת יוסיפו למראה המיוחד של השולחן.

Cherry market – פריחת הדובדבן

סיפור דובדבנים רענן למטבח בגוונים של אדום, שמנת וירוק עם נגיעות פריטים מעץ. דפוסי ALL OVER של פרי הדובדבן המתוק על מגוון קערות וכוסות. תבניות אפייה קרמיות גדולות ואישיות לאפיית פאי דובדבנים מנצח. הקולקציה משלבת פריטי מטבח פרקטיים כמו מגבות מטבח ומפות משובצות, מוצרי עץ משלימים כגון סכומון, מגירות לאחסון פיצ'פקעס וכמובן מגש מגולוון, עליו יונחו כוסות עם מיץ דובדבנים.

From East to West

פיוז'ן בין המזרח למערב, המשלב צבעים חורפיים עמוקים וכהים עם מוטיבים גיאומטריים מערביים לצד פרחים מהמזרח, בגדלים משתנים. הסיפור עתיר חומרים וטקסטורות, עריכת שולחן מושלמת לימי החורף הקרים. על מפת משבצות בצבעי חרדל, ירוק, אדום וכחול נערוך את צלחות הקרמיקה האדומות והירוקות, כשלכל סועד מפית בסיומת פונפון בצבע אחר, עטופה בחבק עץ מצויר פרחים. כוסות השתייה מגוונות ואפשר לשלבן למראה מעורב של מזרח מערב, כוס אחת מודפסת פרח מזרח אירופאי והכוס השנייה בעלת אלמנטים גיאומטריים. קערות הגשה מעוטרות בדפוס אוריינטלי במרכז השולחן ישלימו את המראה החורפי המתבקש.

TIPO – כוחן של מילים

סיפור מינימליסטי והומוריסטי המשלב מילים בכלים, משפטים ואיורים גרפיים. למרות ששולחן זה צבוע בשלושה צבעים בלבד של שחור, לבן ואדום הוא מציג קולקציה מצחיקה וקלילה. קולקציית כלים ואביזרים יום יומית, עריכת שולחן המשלבת כלים מקרמיקה וזכוכית, כמו למשל צלחות זכוכית עם הכיתוב Good Food Great Mood. לרגל חגיגות 90 שנה להולדתו של מיקי מאוס, הרשת תצדיע לדמות האהובה עם סדרת כלים עם דמותו המרומזת, ותציע בין היתר קעריות הגשה מפורצלן עם הכיתוב It's mine, המודפסות עם כפות ידיו הידועות של מיקי מאוס, אותן ניתן להניח על גבי פלייסמט מקלדת של מכונת כתיבה בסגנון רטרו. מגש גבינות מאויר עם צלליתו של מיקי מאוס והכיתוב: Say Cheese יעלו חיוך נרחב על פני הסועדים. צלחת בצורת חלת שבת עם דפוס תיפורים ומספריים המסמנים "נא לגזור כאן" עם הכיתוב No Crust Please, ישמשו כצלחת כריך לארוחה קלה של בוקר. קראף שקוף עם המשפט And I Drink To Myself, What a Wonderful World ומאגים מאוירים המונחים על מגש שחור מפח מגולוון יהיו מתנה מושלמת לצעירים שזה עתה עוברים לבית משלהם.

NATURAL SENSE

סיפור טבעי, מונוכרומטי בגווני שמנת, קרם, לבן, עץ וקש מרובה חומרים וטקסטורות. לשולחן זה מראה רך ונעים לעריכה מיוחדת של שולחן באווירה טבעית. רצוי לפרוש על השולחן מפה עם דפוס שמנת בטכניקת חותמות. פלייסמט קש קלוע בצמות עבות מאוד ישמש כתחתית לעריכת כל סועד, מעליו יונחו צלחות קרמיקה בטקסטורת ובצבעי השומשום. במרכז השולחן יונחו קערות מעץ מנגו עם צפוי אמייל לבן פנימי וכפות סלט תואמות. קעריות קטנות לבנות לצד מגש הגבינות המאורך וסלסלת הלחמים הקלועה ישמשו ללחמים, מתבלים וגבינות. עששיות קש קלועות ישלימו מראה טבעי ואור רך.

רשת FOX HOME, מותג הלייף סטייל המוביל בתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל, אמבטיה ונוי. הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרי קז'ואל אופנתיים לבית, נמצאת בפריסה ארצית ומונה כ-74 חנויות.

FOX HOME שמה לה למטרה להעשיר את סגנון החיים של כל מי שאוהב ומחפש חדשנות ויצירתיות, לצד איכות ומחירים טובים.
למידע נוסף ולבירור החנות הקרובה ניתן להיכנס לאתר: www.foxhome.co.il או בפייסבוק.

השארת תגובה