דגל וש"ס: נערער על פסילת פינדרוס

לאחר ששמע את שני הצדדים בעתירה שהגיש שי נתן לפסול את מועמדותו של פינדרוס לראשות העיר, פסק השופט: המועמדות של פינדרוס לא חוקית

יצחק פינדרוס
יצחק פינדרוס

שופט בית המשפט המחוזי בלוד החליט היום (רביעי) לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס, המועמד של 'דגל' וש"ס לראשות העיר אלעד וקבע כי לא יוכל להתמודד.

הבהרה: מערכת הניוזלטר 'כל הזמן מקומי' מתנצלת על כי בגירסה ראשונית שהופצה נכתב בטעות כי השופט לא פסל את מועמדותו של יצחק פינדרוס – הדברים תוקנו והופצה גירסה מתוקנת

"ראיתי לקבל את העתירה ולקבוע שהמשיב 4 אינו עומד בתנאי סעיף 7 א 3 לחוק הרשויות המקומיות ולכן אני פוסל אותו מהתמודדות בבחירות לראשות העיר אלעד", כתב השופט אחיקם סטולר בהחלטתו על העתירה שהגיש עו"ד יורם אברהמי, בשם שי נתן – יו"ר הבית היהודי באלעד.

עו"ד יורם אברהמי, מומחה לדיני בחירות, שייצג את העותר שי נתן והצליח לפסול את מועמדותו של פינדרוס חרף עמדת המדינה שסברה כי לא נפל בה פגם: "מאז היווסדה מנסים להצניח לאלעד מועמדים חיצונים וזו הפעם הראשונה שניסיון כזה נכשל בבית המשפט. אני שמח על החלטת בית המשפט שמנע את דיל פוליטי על חשבון תושבי אלעד."

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר הערב: "אני מאוד מקווה שהוא (פינדרוס) יעתור ויזכה ויוכל להתמודד. לא בית משפט ינהל לנו את העניינים".

בתגובה להחלטה – שהתקבלה בהלם במטות דגל התורה' וש"ס. פרסמו הערב שתי המפלגות הודעה משותפת:

"היום, לצערנו, חווינו שפל נוסף בציבוריות החרדית.

עתירה קנטרנית שהוגשה נגד מועמדם של גדולי ישראל כחלק מהניסיונות לקעקע את חובת הציות לגדולי התורה – התקבלה על ידי בית המשפט."

עוד אמרו: "המפלגות מתכוונות לערער כבר היום לבג"ץ נגד ההחלטה התמוהה ובטוחות כי ההגיון והשפיות ינצחו והרב יצחק פינדרוס יתמודד לראשות העיר – וינצח".

לצורך הגשת העתירה נשכר עו"ד עמית חדד ממשרדו של עו"ד הרב יעקב וינרוט ז"ל.

תגובה אחת
  1. דגל נחלו היום מפלה גדולה גם בחיפה

השארת תגובה