רק בישראל: ברכבת, נוסעים בשירותים

הפעלת הרכבת לירושלים ממשיכה לשבור שיאים של תקלות ותת תנאים • הרכבת שלא מצליחה עדיין להשלים את מסלולה, מגיעה לתפוסה של 10% אך יוצרת עומסים בלתי נסבלים בקווים אחרים

רכבת ישראל, אילוסטרציה
רכבת ישראל, אילוסטרציה
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

אמש, בעשה 8:31 בבוקר כתב הנוסע יניב קובוביץ: "למעלה מחצי שעה סגורים מאות אנשים ברכבת בלוד בשל עומס יתר. לא מאפשרים לרדת ממנה ולהחליף לרכבת אחרת ולא מאפשרים את המשך נסיעתה. בושה!"

בצפון המצב עוד הרבה יותר קשה, עם כניסת הרכבת לתחנה, שועטים עליה הממתינים. רבים מהם נאלצים להמתין לרכבת הבאה, בתקווה כי הפעם יצליחו לחמוק תחת מרפקי הגברתנים. אחרים יעדיפו להעביר את הנסיעה כשהם עומדים בתוך תא הנוחיות – העקר לא לאחר לעבודה.

הבעיה נעוצה בקרונות וקטרים שהופנו לטובת הפעלת הרכבת לירושלים – שעדיין לא מצליחה לבצע את משימתה מאחר  וחישמול מסילות הרכבת טרם הושלמה.

בקו הירושלמי,אגב, שאמש הושבת בשל תקלה נוספת, מגיעה התפוסה לכדי 10-15% בלבד.

לפני שבוע היתה זו הדס דורי בן משה שהעלתה תיעודים מקבילים בו זמנית משתי רכבות: האחת בקו ירושלים – בן גוריון, והאחרת ברכבת מנהריה דרומה – וכך היא כתבה: "ראשוו בבוקר: הרכבת בקו המהיר ריקה!!!
אנחנו בקו נהריה-תל אביב מצטופפים כמו סרדינים!!!
עד מתי???

ישראל_כץ_אתה_שומע????
הגיע_הזמן_להתעורר
שתפו_כדי_שמשהו_יזוז_פה"

רכבת ישראל ביטלה את האופציה לשמירת מקומות, מאחר ואף מקום לא נותר פנוי. מערכות המיזוג לא עומדת בנטל, העומס גורם לעיכובים בתחנות בשל עליית וירידת יותר נוסעים.

 

 

השארת תגובה