צפת: אוואקי הסיר את מועמדותו לראשות העיר

אמש הודיע המועמד לראשות העיר צפת, שמעון אוואקי, על הסרת מועמדותו וחבירה לאליעזר לזר במועמדותו לראשות העיר צפת

אוואקי ולזר
אוואקי ולזר

הודעה דרמטית: אמש הודיע המועמד לראשות העיר צפת, שמעון אוואקי, על הסרת מועמדותו וחבירה לאליעזר לזר במועמדותו לראשות העיר צפת. לאוואקי, איש עסקים וצדקה מוכר מאוד בעיר, מנדט טבעי בקרב הצפתים השווה כ-1,000 קול. הצעד מהווה גם אמירה ציבורית באשר לאמונה ביכולותיו וכישוריו של לזר.

המועמד לראש העיר צפת אליעזר לזר מסר: "חבריי, היום בשעה טובה זכינו לתוספת כוח משמעותית, עם צירופו של חברי שמעון אוואקי לקואליציה המתגבשת ושתוביל ב"ה את העיר צפת בחמש השנים הבאות.

"סוכם כי שמעון יסיר מועמדות מראשות העיר, ותנועתו תתמוך במועמדותי לראשות העיר וכמובן תרוץ בנפרד למועצת העיר.

"אני שמח וגאה בשיתוף הפעולה הזה, עם אדם חכם ומוכשר, ובעיקר איש של אנשים, אוהב אדם ואוהב צפת, שמייצג את הטוב והיפה בעירנו. ביחד אנחנו חזקים יותר, בדרך להתחברויות נוספות, ובדרך אל הניצחון".

שמעון אוואקי מסר: "שלום ושבוע טוב לכל חבריי ותומכיי. כשהצגתי מועמדות לראשות העיר צפת, עשיתי את זה כי האמנתי שבכוחי להביא אל העיר את המהפך הנחוץ לה. האמנתי שצפת מחפשת דרך חדשה ועל אנשים כמונו לקום ולהציע לה את הדרך הזאת. כל העת בדקתי את הדופק הציבורי, בפגישות, בשיחות, וגם בסקר שבוצע עבורי. גיליתי שכדי להגשים את המטרות שציינתי, לא די בכך שאתמודד בעצמי, אלא יש צורך לייצר חזית רחבה יותר.

"בדיקת יחסי הכוחות העלתה שחבירה שלי אל אליעזר לזר, ותמיכה שלי במועמדותו לראשות העיר, תיצור גוש עממי גדול, גוש פוליטי שמחבר אלפים רבים מתושבי צפת, לכוח אחד שיש בכוחו לנצח.

"את לזר אני מכיר היטב. אין אדם מוכשר ומתאים ממנו להוביל את העיר צפת לימים טובים יותר, לשיקום, ולהזנקה.

"מתוך אהבתי לצפת, מתוך אחריות לגורל העיר, החלטתי לוותר על החלום האישי שלי, ולחזק את האדם שיכול וצריך להוביל את העיר בשנים הבאות.

"לכן, חבריי, בלב שלם אני מודיע היום על הסרת מועמדותי לראשות העיר ותמיכתי באליעזר לזר לתפקיד זה. אני משוכנע שנהיה צוות משובח, שמייצג את תושבי העיר, ופועל למענם ורק למענם, כדי להשיב את צפת לגדולתה".

השארת תגובה